Overlander 48 – recenzja torby motocyklowej od LoneRider

recenzja torby Overlander 48l od Lone Rider
recenzja torby Overlander 48l od Lone Rider
1645 ocen

Overlander to Twoja pierwsza i osatatnia torba centralna na sprzęt do jazdy turystycznej motocyklem. Napkowana funkcjami ukierunkowanymi na motocykle turystyczne, jest to interesujący wybór dla moto podrózników.

Reklama

Logo autobaza

Sprawdź historię pojazdu

Dzięki półsztywnej konstrukcji, torba zachowuje swój kształt i chroni Twój sprzęt za 3 solidnymi warstwami.

Torba posiada 4 boczne klamry z możliwością szybkiego odpięcia, dzięki którym w kilka sekund bezpiecznie przymocujesz lub zdejmiesz Overlandera do motocykla. Jeśli po zamontowaniu masz nadal luźne tasiemki dzięki zintegrowanemu systemowi ich przechowywania zwiniesz je wygodnie i zepniesz na rzep.

Podobnie działa to z nie używaną torbą, jeśli chcesz akurat gdzieś podjechać na szybko i nie potrzebujesz jej ze sobą Lone Rider wymyślił i patent na to. Każda z taśm mocujących ma zarówno zaczep męski i żeński, więc nie musisz ich zdejmować, wystarczy, że je połączysz ze sobą podczas nie używanie swojego Overlandera, nic nie lata, nic nie wisi i nie przeszkadza. Świetne rozwiązanie.

recenzja torby Overlander 48l od Lone Rider

Zintegrowany pasek zamka - zabezpieczenie antykradzierzowe

Odejdź od motocykla bez strachu, Overlander posiada metalową klamrę aby spiąć torbę z motocyklem za pomocą zamka Steel Core lub po prostu stalową linką.

Overlander posiada zewnętrzną kieszeń z paskami, która jest idealna do przechowywania nadmiaru odzieży na zmiany temperatury, przechowywania sakw na wodę, czy map. Zewnętrzna kieszeń posiada jedną przegródkę na bukłak z wodą oraz czułą na dotyk kieszonkę na mapę - tą elektroniczną wyświetlaną z tabletu.

W sumie 6 kieszeni ułatwia znalezienie i zabezpieczenie rzeczy. Trzy kieszenie zewnętrzne i trzy kieszenie wewnętrzne są strategicznie rozmieszczone tak, aby mieć do nich dostęp na motocyklu lub podczas spaceru po mieście – Overlander 48 l może też służyć jako plecak.

Wodoodporność dzięki zwijanemu zamknięciu

Dzięki zgrzewanym szwom o wysokiej częstotliwości, Overlander jest w 100% wodoodporny nawet w ulewnym deszczu. Zamknięcie ma dodatkowe dwie warstwy, aby zapewnić szczelność i suchy sprzęt.

Zewnętrzne kieszenie są wodoodporne, ale nie wodoszczelne. To znaczy, że wytrzymają ulewny deszcz ale jak wjedziecie do jeziora to już zawartość zostanie mokra.

Klapy sztormowe i wysokiej jakości suwaki YKK AquaGuard© zatrzymują wodę w większości przypadków – zewnętrzne suwaki mogą przyjąć wodę zanurzoną np. tą z jeziora czy rzeki przez którą staracie się aktualnie przedrzeć. Główna torba jest wodoodporna.

Do torby dołączone są wyściełane pasy do przenoszenia ekwipunku, które można odpiąć, a na wszystkich czterech końcach torby znajdują się uchwyty do przenoszenia.

Oraz odblaski dla lepszej widoczności o zmierzchu.

Tyle na sucho, zobaczymy jak torba sprawdzi się w jeździe.

Aaa bym zapomniał, cena, za wariant 48 litrowy musicie zapłacić 285 dolarów, 30 l kosztuje 237$

Torba i plecak uniwersalność rozwiązań od Lone Rider

Najważniejsze cechy torby Lone Rider Overlander 48l

  • Szybkie odpinanie bocznej klamry z motocykla
  • Pasek antykradzierzowy
  • Schowek na sprzęt na doczepianym panelu
  • Kieszeń na mapę (możliwość obsługi ekranu dotykowego)
  • 3 kieszenie zewnętrzne
  • 3 kieszenie wewnętrzne
  • Kieszeń na bukłak z wodą 3l
  • Odpinane, wyściełane pasy nośne plecaka
  • Klipsowe pasy nośne MOLLE Spot/Inreach
  • Smycz na klucze
  • 5 uchwytów ułatwiających podnoszenie
  • Zawór upustowy powietrza
  • 4-warstwowe, ekstremalne uszczelnienie Rolltop
  • Duży otwór ułatwiający dostęp do sprzętu
  • Tkanina Hypalon
  • Zamki błyskawiczne YKK AquaGuard©
  • Odblaskowe paski bezpieczeństwa
  • System mocowania MOLLE
  • System szybkiego mocowania G-hook
  • System szybkiego mocowania MOLLE
  • Naszywka z rzepem
  • Uchwyt do przenoszenia
  • Wewnętrzna płyta usztywniająca
  • Jasna wyściółka wewnętrzna w kolorze czerwonym
  • Klamry Duraflex UTX
  • Paski ściągające
  • Aluminiowe G-haki
  • Specyfikacja Overlander 48
  • Pojemność: 48L
  • Długość: 55CM
  • Wysokość: 28CM
  • Szerokość: 32CM
  • Waga: 3.2kg

Dopasowanie

  • Overlander 48 pasuje na tył motocykla lub siedzenie pasażera
  • Noszony jako plecak
  • Każda taśma MOLLE 25m
  • Wszystkie paski w komplecie do idealnego dopasowania.

Sprawdź też nasze testy motocykli

Honda ST 1300 na tle malowniczej drogi

Honda ST 1300: Dlaczego warto zainteresować się tym turystycznym motocyklem?

Benelli TRK702x - motocykl do budżetowej turystyki we włoskim stylu

Benelli TRK702x - budżetowa turystyka we włoskim stylu. Dokładny test motocykla, wady i zalety nowości od Benelli.

BMW G310R - idealny motocykl dla początkujących?

BMW G310R: Czy to najlepszy wybór dla początkujących motocyklistów?

BMW R1300GS

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo

GSX-S750

Suzuki GSXS 750 recenzja miejskiego wojownika z Japonii

Poznaj Harley Davidson Low Rider S - ikonę stylu i mocy w świecie motocykli. Idealny dla pasjonatów chcących łączyć komfort z niepowtarzalnym designem i wydajnością.

Harley Davidson Low Rider S

Afryka twin Atas 2022 r

Nowa Honda Afryka Twin Adventure Sport (ATAS) CRF1100L DCT - 2020 r