recenzja torby Overlander 48l od Lone Rider

Overlander 48 – recenzja torby motocyklowej od LoneRider

Overlander to Twoja pierwsza i osatatnia torba centralna na sprzęt do jazdy turystycznej motocyklem. Napkowana funkcjami ukierunkowanymi na motocykle turystyczne, jest to interesujący wybór dla moto podrózników.

Dzięki półsztywnej konstrukcji, torba zachowuje swój kształt i chroni Twój sprzęt za 3 solidnymi warstwami.

Torba posiada 4 boczne klamry z możliwością szybkiego odpięcia, dzięki którym w kilka sekund bezpiecznie przymocujesz lub zdejmiesz Overlandera do motocykla. Jeśli po zamontowaniu masz nadal luźne tasiemki dzięki zintegrowanemu systemowi ich przechowywania zwiniesz je wygodnie i zepniesz na rzep.

Podobnie działa to z nie używaną torbą, jeśli chcesz akurat gdzieś podjechać na szybko i nie potrzebujesz jej ze sobą Lone Rider wymyślił i patent na to. Każda z taśm mocujących ma zarówno zaczep męski i żeński, więc nie musisz ich zdejmować, wystarczy, że je połączysz ze sobą podczas nie używanie swojego Overlandera, nic nie lata, nic nie wisi i nie przeszkadza. Świetne rozwiązanie.

recenzja torby Overlander 48l od Lone Rider

Zintegrowany pasek zamka - zabezpieczenie antykradzierzowe

Odejdź od motocykla bez strachu, Overlander posiada metalową klamrę aby spiąć torbę z motocyklem za pomocą zamka Steel Core lub po prostu stalową linką.

Overlander posiada zewnętrzną kieszeń z paskami, która jest idealna do przechowywania nadmiaru odzieży na zmiany temperatury, przechowywania sakw na wodę, czy map. Zewnętrzna kieszeń posiada jedną przegródkę na bukłak z wodą oraz czułą na dotyk kieszonkę na mapę - tą elektroniczną wyświetlaną z tabletu.

W sumie 6 kieszeni ułatwia znalezienie i zabezpieczenie rzeczy. Trzy kieszenie zewnętrzne i trzy kieszenie wewnętrzne są strategicznie rozmieszczone tak, aby mieć do nich dostęp na motocyklu lub podczas spaceru po mieście – Overlander 48 l może też służyć jako plecak.

Wodoodporność dzięki zwijanemu zamknięciu

Dzięki zgrzewanym szwom o wysokiej częstotliwości, Overlander jest w 100% wodoodporny nawet w ulewnym deszczu. Zamknięcie ma dodatkowe dwie warstwy, aby zapewnić szczelność i suchy sprzęt.

Zewnętrzne kieszenie są wodoodporne, ale nie wodoszczelne. To znaczy, że wytrzymają ulewny deszcz ale jak wjedziecie do jeziora to już zawartość zostanie mokra.

Klapy sztormowe i wysokiej jakości suwaki YKK AquaGuard© zatrzymują wodę w większości przypadków – zewnętrzne suwaki mogą przyjąć wodę zanurzoną np. tą z jeziora czy rzeki przez którą staracie się aktualnie przedrzeć. Główna torba jest wodoodporna.

Do torby dołączone są wyściełane pasy do przenoszenia ekwipunku, które można odpiąć, a na wszystkich czterech końcach torby znajdują się uchwyty do przenoszenia.

Oraz odblaski dla lepszej widoczności o zmierzchu.

Tyle na sucho, zobaczymy jak torba sprawdzi się w jeździe.

Aaa bym zapomniał, cena, za wariant 48 litrowy musicie zapłacić 285 dolarów, 30 l kosztuje 237$

Torba i plecak uniwersalność rozwiązań od Lone Rider

Najważniejsze cechy torby Lone Rider Overlander 48l

  • Szybkie odpinanie bocznej klamry z motocykla
  • Pasek antykradzierzowy
  • Schowek na sprzęt na doczepianym panelu
  • Kieszeń na mapę (możliwość obsługi ekranu dotykowego)
  • 3 kieszenie zewnętrzne
  • 3 kieszenie wewnętrzne
  • Kieszeń na bukłak z wodą 3l
  • Odpinane, wyściełane pasy nośne plecaka
  • Klipsowe pasy nośne MOLLE Spot/Inreach
  • Smycz na klucze
  • 5 uchwytów ułatwiających podnoszenie
  • Zawór upustowy powietrza
  • 4-warstwowe, ekstremalne uszczelnienie Rolltop
  • Duży otwór ułatwiający dostęp do sprzętu
  • Tkanina Hypalon
  • Zamki błyskawiczne YKK AquaGuard©
  • Odblaskowe paski bezpieczeństwa
  • System mocowania MOLLE
  • System szybkiego mocowania G-hook
  • System szybkiego mocowania MOLLE
  • Naszywka z rzepem
  • Uchwyt do przenoszenia
  • Wewnętrzna płyta usztywniająca
  • Jasna wyściółka wewnętrzna w kolorze czerwonym
  • Klamry Duraflex UTX
  • Paski ściągające
  • Aluminiowe G-haki
  • Specyfikacja Overlander 48
  • Pojemność: 48L
  • Długość: 55CM
  • Wysokość: 28CM
  • Szerokość: 32CM
  • Waga: 3.2kg

Dopasowanie

  • Overlander 48 pasuje na tył motocykla lub siedzenie pasażera
  • Noszony jako plecak
  • Każda taśma MOLLE 25m
  • Wszystkie paski w komplecie do idealnego dopasowania.

Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo