Kufry APDURO: idealne dopasowanie do Twojego BMW GS i nie tylko

Kufry APDURO do BMW gs
Kufry APDURO do BMW gs
477 ocen

Odkryj świat kufrów APDURO - polskiej marki, która rewolucjonizuje sposób podróżowania motocyklem, oferując kufry idealnie pasujący do oryginalnych stelaży BMW - bez żadnych przejściówek.

Reklama

Logo autobaza

Sprawdź historię pojazdu

APDURO - Polskie kufry do oryginalnych stelaży BMW

Dlaczego wybrać kufry APDURO?

Kufry APDURO to więcej niż tylko przechowywanie bagażu. Zaprojektowane z myślą o motocyklistach ceniących sobie wygodę i bezpieczeństwo, firma oferuje zestawy kufrów bocznych i centralnych które idealnie pasują do oryginalnych stelaży BMW, eliminując potrzebę dodatkowych przejściówek czy łączników. To wygoda, która wyróżnia APDURO na tle konkurencji między innymi włoskiej, gdzie często wymagane są dodatkowe akcesoria.

Polski design i historia firmy

APDURO to marka, która wyrosła z pasji i potrzeby. Wszystko zaczęło się w garażu, gdy Andrzej Kowalczyk, założyciel firmy, stworzył pierwszy kufry na prośbę przyjaciela. Sukces tego projektu zapoczątkował rozwój firmy, która dziś jest symbolem polskiej innowacyjności i jakości. Sprzedają z powodzeniem swoje kufry na rynku niemieckim czy krajów Beneluxu, a wolumen w 2022 roku wyniósł imponującą liczbę 5000 sprzedanych kufrów. Wspieranie APDURO to nie tylko wybór świetnego produktu, ale także wkład w rozwój rodzimej gospodarki.

Różne rozmiary kufrów do motocykli

Firma zapowiedziała już wersję 2.0 swoich produktów na rok 2024 oraz modele pasujące do nowego R 1300 GS - sprawdź recenzję. Czekamy z niecierpliwością!

Rozwiązania dla Różnych Marek i Modeli

Apduro to nie tylko kufry ale również akcesoria do nich. Firma oferuje między innymi torby idealnie pasujące do kufrów, systemy taśm mocujących do wieczek czy poręczne uchwyty umożliwiające łatwe przenoszenie aluminiowych kufrów.

Uniwersalność i Kompatybilność Kufrów

APDURO to nie tylko rozwiązania dla BMW. Firma oferuje również stelaże pasujące do innych popularnych marek i modeli, jak Honda Africa Twin czy KTM 890. Wystarczy dokupić odpowiedni stelaż, by móc korzystać z kufrów APDURO, nawet po zmianie motocykla. To elastyczność, która pozwala na adaptację do różnych potrzeb i stylów jazdy.

Różnorodność Rozmiarów i Modeli

W ofercie APDURO znajdziesz kufer idealny dla siebie, niezależnie od tego, czy potrzebujesz małej skrzynki na drobne przedmioty czy dużego kufra na długie wyprawy. Różnorodność rozmiarów i modeli kufrów APDURO sprawia, że każdy motocyklista znajdzie coś dla siebie, dostosowując wybór do indywidualnych potrzeb.

Zestawy kufrów bocznych dla BMW R GS czy F GS od APDURO jest dostępny w różnych rozmiarach: M, L, XL, XXL. Rozmiary różnią się szerokością, pojemnością i wagą. Dla przykładu, rozmiar M ma szerokość 23 cm (kufer lewy i prawy), pojemność 35 l (lewy) i 30 l (prawy), a waga wynosi odpowiednio 5,7 kg i 5,3 kg. Rozmiar XXL, który pomieści kask, ma szerokość 31,5 cm dla obu kufrów, pojemność 53 l (lewy) i 48 l (prawy), a waga obu to około 6,1 kg i 5,8 kg. Więcej informacji można znaleźć na stronie: apduro.pl

Wykorzystaj kufry APDURO, by przekształcić każdą podróż w wygodną i bezpieczną przygodę. Wybierając APDURO, wybierasz jakość, innowacyjność i wsparcie polskiej marki, która zaczęła swoją drogę od prostego projektu w garażu.

To nie jest post sponsorowany, kupiłem kufry i będę je testował począwszy od sezonu 2024. Szerokości, Przemek Gąsiorowski.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy kufer APDURO pasuje do każdego modelu BMW?

Apduro oferuje kufry do motocykli BMW serii R GS oraz mniejszych serii F.

Czy mogę używać kufrów APDURO po zmianie motocykla na inną markę?

Oczywiście, APDURO oferuje stelaże pasujące do różnych marek, co umożliwia łatwą adaptację kufrów do nowego motocykla. Na dzień dzisiejszy są to Honda, KTM, Suzuki Harley Davidson i Husqvarna.

Czy APDURO to polska firma?

Tak, APDURO to polska firma, która rozpoczęła swoją działalność ponad 10 lat temu, a teraz jest symbolem polskiej innowacyjności w branży motocyklowej.

Sprawdź też nasze testy motocykli

Honda ST 1300 na tle malowniczej drogi

Honda ST 1300: Dlaczego warto zainteresować się tym turystycznym motocyklem?

Benelli TRK702x - motocykl do budżetowej turystyki we włoskim stylu

Benelli TRK702x - budżetowa turystyka we włoskim stylu. Dokładny test motocykla, wady i zalety nowości od Benelli.

BMW G310R - idealny motocykl dla początkujących?

BMW G310R: Czy to najlepszy wybór dla początkujących motocyklistów?

BMW R1300GS

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo

GSX-S750

Suzuki GSXS 750 recenzja miejskiego wojownika z Japonii

Poznaj Harley Davidson Low Rider S - ikonę stylu i mocy w świecie motocykli. Idealny dla pasjonatów chcących łączyć komfort z niepowtarzalnym designem i wydajnością.

Harley Davidson Low Rider S

Afryka twin Atas 2022 r

Nowa Honda Afryka Twin Adventure Sport (ATAS) CRF1100L DCT - 2020 r