2023 KTM 890 ADVENTURE

KTM 890 ADVENTURE 2023 - odważ się opuścić swoją strefę komfortu!

Co nowego pokazał KTM w swojej królewskiej wadze średniej enduro? Poznajcie odświeżonego KTM 890 Adventure na rok 2023 r. Tryb demo - przetestuj zanim kupisz 1500 km do przejechania z zzawansowaną elektorniką, nowy ABS, wyświetlacz, tryby jazdy. Zobaczcie sami KTM 890 ADV 2023.

KTM 890 ADVENTURE

Premiera modelu KTM 890 ADVENTURE 2023 r. otwiera drugą fazę kampanii 2023 #DARE2ADV, w której KTM rzuca motocyklistom wyzwanie, namawiając ich o zrzucenie kajdan własnych lęków i wątpliwości. 890 adv może to zrobić, dlaczego ty nie możesz? Inicjatywy i wydarzenia takie jak KTM ADVENTURE WEEK oraz coroczne KTM ADVENTURE RALLY są doskonałymi przykładami transformujących doświadczeń, które są możliwe i promowane przez doskonałe "narzędzia" takie jak nowy KTM 890 ADVENTURE.

2023 KTM 890 ADVENTURE

KTM 890 Adventure 2023 informacje podstawowe

KTM 890 ADVENTURE został stworzony jako mistrz w każdych warunkach i na każdym dystansie. Silnik LC8, o fantastycznej** mocy 105 KM** i momencie obrotowym 100 Nm/6500 obr/min, jest nadal mocny i czuły. Silnik wprawia otoczenie w ruch, ale moc ride-by-wire jest tak samo pewna jak i porywająca, kontrolowana jak i dzika, stabilna jak i spektakularna. Nisko położony środek ciężkości z 20-litrowym zbiornikiem paliwa wysuwa na pierwszy plan smukłą formę KTM 890 ADVENTURE 2023 i podkreśla ergonomię. Kierowca może poczuć zwinność i zwrotność zarówno w pozycji siedzącej jak i stojącej. Solidna stalowa rama nośna sprawia, że najcięższe kufry i sakwy to pestka.

Jak więc można ulepszyć to, co najlepsze? Cóż, KTM wskazał kilka sposobów, dzięki którym czas spędzony w siodle może być jeszcze bardziej nieskrępowany.

2023 KTM 890 ADVENTURE

Kanapa KTM najniższa w swojej klasie?

KTM postawił na niską wysokość siedzenia, (825 mm jest możliwe dzięki różnym opcjom kanapy, a zestaw obniżający pozwala na obniżenie go o kolejne 25 mm), jednocześnie utrzymując wysoki prześwit bez uszczerbku dla poczucia komfortu i osiągów.

Na rok 2023 jedną z najistotniejszych zmian wprowadzono w przedniej masce pomiędzy główką motocykla a zbiornikiem paliwa. Jest ona teraz zintegrowana z sekcją owiewki wzmocnioną w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa i większej nośności dla większych urządzeń GPS. Idąc dalej, KTM 890 ADVENTURE 2023 ma szersze panele na zbiorniku i bocznych panelach, aby zapewnić siedzeniu ochronę przed niepożądanymi uderzeniami lub zadrapaniami.

Tu warto wspomnieć o KTM PowerParts:

  • Standardowe siedzeinie KTM 890 Adv: 860 mm lub 840 mm;
  • Podgrzewane siedzenie: 850mm lub 830 mm;
  • siedzenie Rally pojedyncze wysokie: 860 mm;
  • siedzenie Rally pojedyncze niskie: 825 mm;

Zawieszenie z kontrolą odbicie i dobicia

Na inne nierówności, przerobione przednie widelce WP Suspension APEX 43 mm mają teraz regulację odbicia i kompresji dostępną z górnych pokryw. Amortyzator APEX, zaprojektowany i wpuszczony w motocykl w celu zminimalizowania wysokości, ma nowe ustawienia zorientowane na komfort i wymagania jazdy terenowej.

ABS działający w zakrętach zmienia charakter w trybie offroad

System Cornering ABS został zaktualizowany o jednostkę ABS 9.3 MP, która pozwala zawsze wykorzystywać pełną moc hamulców dzięki uwzględnieniu czujnika 6D motocykla. Czujnik 6D stale monitoruje i ocenia aktualny stan motocykla, zwiększając bezpieczeństwo i stabilność podczas hamowania z ABS. Dzięki tej technologii, ABS w nowych modelach jest na najwyższym poziomie, najbardziej precyzyjny i najbardziej wydajny, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Offroad ABS połączony z trybami jazdy

Ulepszony ABS jest zsynchronizowany z trybami jazdy, dlatego OFFROAD ABS (maksymalizacja kontroli hamowania poprzez wyłączenie na tylnym kole i zmniejszenie jego siły na przednim) jest aktywowany automatycznie w trybach OFFROAD lub RALLY. W trybue Offroad odłączane są również sygnały dostarczane podczas przechylania się motocykla. Można ślizgać tyłem bez ograniczeń. KTM 890 ADVENTURE może być przełączony w tryb STREET, OFFROAD, RAIN i opcjonalnie RALLY.

Tryb demo - wypróbuj zanim kupisz

Innowacyjne ustawienie DEMO daje kierowcy możliwość wypróbowania pełnej gamy systemów wspomagających przez pierwsze 1500 km przed podjęciem decyzji o ich zakupie i zatrzymaniu na stałe. Dotyczy to np:

  • quickshiftera+
  • tempomatu
  • trybów jazdy
2023 KTM 890 ADVENTURE

5-calowy wyświetlacz z nawigacją i obsługą telefonu

KTM usprawnił jazdę dzięki nowemu, wyższemu ekranowi, który oferuje zwiększoną ochronę przed wiatrem i jest inspirowany produktem stosowanym w KTM 450 RALLY. Zapakowali również więcej komfortu do dwuczęściowego siedzenia z nową strukturą miękkiej pianki i smuklejszym przednim błotnikiem dla doskonałej aerodynamiki i ochrony przed deszczem.

Zmodernizowany 5-calowy wyświetlacz TFT zwraca szczególną uwagę nie tylko ze względu na zmieniony surowiec (klejone szkło mineralne zapewniające dodatkową odporność na zarysowania i odblaski), ale także na przeprojektowany system oprogramowania składający się z menu i infografik, które sprawiają, że zmiany w zachowaniu KTM 890 ADVENTURE są jeszcze prostsze. Podświetlenie zmienia intensywność reagując na otoczenie, a lepsza synchronizacja pomiędzy TFT i KTMconnect App oznacza, że widzenie wskazówek nawigacyjnych Turn-by-Turn+, słuchanie muzyki i odbieranie połączeń nigdy nie było łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Funkcja dostępne od 2023 r umożliwiają teraz motocyklistom wyszczególnienie swoich dziesięciu ulubionych połączeń według ostatnio wykonanych lub listy ulubionych.

Funkcja Turn-by-Turn+ umożliwia kierowcy dodanie dodatkowych ustawień do szczegółów nawigacji w trakcie jazdy, z poziomu menu TFT KTMa, bez konieczności zatrzymywania się i szukania urządzenia mobilnego.

Kierowca ma możliwość przełączenia się pomiędzy domyślnym ekranem głównym, a ekranem w stylu rajdowym. Jeśli zakupiony jest tryb Rally Mode, masz do dyspozycji kontrastowy, minimalny interfejs, który jest idealny do użytku w ekstremalnych miejscach i warunkach.w ekstremalnych miejscach i warunkach; zmiana ekranu może być regulowana w locie za pomocą przycisków.

Sportowa grafika i bardziej dynamiczny wygląd (plastiki są wstrzykiwane w kolorze i w miarę możliwości stosowane są kalkomanie w formie, aby zapewnić dodatkową odporność, tak jak w przypadku motocykli terenowych KTM) idzie w parze z innymi, praktycznymi dodatkami, takimi jak nowa aluminiowa osłona silnika i zbiornika. Inne dodatki to przełącznik na kierownicy z ostrzeżeniem o niebezpieczeństwie, nowe opony dla podkreślenia offroadowych możliwości PIRELLI SCORPION STRs i kierunkowskazy LED na rynek amerykański.

2023 KTM 890 ADVENTURE

KTM 890 ADVENTURE 2023 najważniejsze cechy:

  • Ulepszona ergonomia i nadwozie dla większej ochrony i komfortu jazdy
  • Zmienione ustawienia zawieszenia WP i regulatory zapewniające lepszą reakcję i wrażenia z jazdy
  • Przeprojektowany ekran TFT, nowe opcje aplikacji KTMCONNECT,
  • Przerobione tryby jazdy, wyższy ekran
  • Bardziej wszechstronne i wygodne dwuczęściowe siedzenie
  • Bardziej offroadowe opony PIRELLI SCORPION STR.
  • Dwie nowe opcje kolorystyczne i nowy zestaw wyścigowych grafik

KTM 890 ADVENTURE jest dostępny do zamówienia już teraz u każdego autoryzowanego dealera KTM i będzie gotowy do drogi od grudnia.

Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo