KTM 890 ADVENTURE 2023 - odważ się opuścić swoją strefę komfortu!

2023 KTM 890 ADVENTURE
2023 KTM 890 ADVENTURE
1337 ocen

Co nowego pokazał KTM w swojej królewskiej wadze średniej enduro? Poznajcie odświeżonego KTM 890 Adventure na rok 2023 r. Tryb demo - przetestuj zanim kupisz 1500 km do przejechania z zzawansowaną elektorniką, nowy ABS, wyświetlacz, tryby jazdy. Zobaczcie sami KTM 890 ADV 2023.

Reklama

Logo autobaza

Sprawdź historię pojazdu

KTM 890 ADVENTURE

Premiera modelu KTM 890 ADVENTURE 2023 r. otwiera drugą fazę kampanii 2023 #DARE2ADV, w której KTM rzuca motocyklistom wyzwanie, namawiając ich o zrzucenie kajdan własnych lęków i wątpliwości. 890 adv może to zrobić, dlaczego ty nie możesz? Inicjatywy i wydarzenia takie jak KTM ADVENTURE WEEK oraz coroczne KTM ADVENTURE RALLY są doskonałymi przykładami transformujących doświadczeń, które są możliwe i promowane przez doskonałe "narzędzia" takie jak nowy KTM 890 ADVENTURE.

2023 KTM 890 ADVENTURE

KTM 890 Adventure 2023 informacje podstawowe

KTM 890 ADVENTURE został stworzony jako mistrz w każdych warunkach i na każdym dystansie. Silnik LC8, o fantastycznej** mocy 105 KM** i momencie obrotowym 100 Nm/6500 obr/min, jest nadal mocny i czuły. Silnik wprawia otoczenie w ruch, ale moc ride-by-wire jest tak samo pewna jak i porywająca, kontrolowana jak i dzika, stabilna jak i spektakularna. Nisko położony środek ciężkości z 20-litrowym zbiornikiem paliwa wysuwa na pierwszy plan smukłą formę KTM 890 ADVENTURE 2023 i podkreśla ergonomię. Kierowca może poczuć zwinność i zwrotność zarówno w pozycji siedzącej jak i stojącej. Solidna stalowa rama nośna sprawia, że najcięższe kufry i sakwy to pestka.

Jak więc można ulepszyć to, co najlepsze? Cóż, KTM wskazał kilka sposobów, dzięki którym czas spędzony w siodle może być jeszcze bardziej nieskrępowany.

2023 KTM 890 ADVENTURE

Kanapa KTM najniższa w swojej klasie?

KTM postawił na niską wysokość siedzenia, (825 mm jest możliwe dzięki różnym opcjom kanapy, a zestaw obniżający pozwala na obniżenie go o kolejne 25 mm), jednocześnie utrzymując wysoki prześwit bez uszczerbku dla poczucia komfortu i osiągów.

Na rok 2023 jedną z najistotniejszych zmian wprowadzono w przedniej masce pomiędzy główką motocykla a zbiornikiem paliwa. Jest ona teraz zintegrowana z sekcją owiewki wzmocnioną w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa i większej nośności dla większych urządzeń GPS. Idąc dalej, KTM 890 ADVENTURE 2023 ma szersze panele na zbiorniku i bocznych panelach, aby zapewnić siedzeniu ochronę przed niepożądanymi uderzeniami lub zadrapaniami.

Tu warto wspomnieć o KTM PowerParts:

  • Standardowe siedzeinie KTM 890 Adv: 860 mm lub 840 mm;
  • Podgrzewane siedzenie: 850mm lub 830 mm;
  • siedzenie Rally pojedyncze wysokie: 860 mm;
  • siedzenie Rally pojedyncze niskie: 825 mm;

Zawieszenie z kontrolą odbicie i dobicia

Na inne nierówności, przerobione przednie widelce WP Suspension APEX 43 mm mają teraz regulację odbicia i kompresji dostępną z górnych pokryw. Amortyzator APEX, zaprojektowany i wpuszczony w motocykl w celu zminimalizowania wysokości, ma nowe ustawienia zorientowane na komfort i wymagania jazdy terenowej.

ABS działający w zakrętach zmienia charakter w trybie offroad

System Cornering ABS został zaktualizowany o jednostkę ABS 9.3 MP, która pozwala zawsze wykorzystywać pełną moc hamulców dzięki uwzględnieniu czujnika 6D motocykla. Czujnik 6D stale monitoruje i ocenia aktualny stan motocykla, zwiększając bezpieczeństwo i stabilność podczas hamowania z ABS. Dzięki tej technologii, ABS w nowych modelach jest na najwyższym poziomie, najbardziej precyzyjny i najbardziej wydajny, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Offroad ABS połączony z trybami jazdy

Ulepszony ABS jest zsynchronizowany z trybami jazdy, dlatego OFFROAD ABS (maksymalizacja kontroli hamowania poprzez wyłączenie na tylnym kole i zmniejszenie jego siły na przednim) jest aktywowany automatycznie w trybach OFFROAD lub RALLY. W trybue Offroad odłączane są również sygnały dostarczane podczas przechylania się motocykla. Można ślizgać tyłem bez ograniczeń. KTM 890 ADVENTURE może być przełączony w tryb STREET, OFFROAD, RAIN i opcjonalnie RALLY.

Tryb demo - wypróbuj zanim kupisz

Innowacyjne ustawienie DEMO daje kierowcy możliwość wypróbowania pełnej gamy systemów wspomagających przez pierwsze 1500 km przed podjęciem decyzji o ich zakupie i zatrzymaniu na stałe. Dotyczy to np:

  • quickshiftera+
  • tempomatu
  • trybów jazdy
2023 KTM 890 ADVENTURE

5-calowy wyświetlacz z nawigacją i obsługą telefonu

KTM usprawnił jazdę dzięki nowemu, wyższemu ekranowi, który oferuje zwiększoną ochronę przed wiatrem i jest inspirowany produktem stosowanym w KTM 450 RALLY. Zapakowali również więcej komfortu do dwuczęściowego siedzenia z nową strukturą miękkiej pianki i smuklejszym przednim błotnikiem dla doskonałej aerodynamiki i ochrony przed deszczem.

Zmodernizowany 5-calowy wyświetlacz TFT zwraca szczególną uwagę nie tylko ze względu na zmieniony surowiec (klejone szkło mineralne zapewniające dodatkową odporność na zarysowania i odblaski), ale także na przeprojektowany system oprogramowania składający się z menu i infografik, które sprawiają, że zmiany w zachowaniu KTM 890 ADVENTURE są jeszcze prostsze. Podświetlenie zmienia intensywność reagując na otoczenie, a lepsza synchronizacja pomiędzy TFT i KTMconnect App oznacza, że widzenie wskazówek nawigacyjnych Turn-by-Turn+, słuchanie muzyki i odbieranie połączeń nigdy nie było łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Funkcja dostępne od 2023 r umożliwiają teraz motocyklistom wyszczególnienie swoich dziesięciu ulubionych połączeń według ostatnio wykonanych lub listy ulubionych.

Funkcja Turn-by-Turn+ umożliwia kierowcy dodanie dodatkowych ustawień do szczegółów nawigacji w trakcie jazdy, z poziomu menu TFT KTMa, bez konieczności zatrzymywania się i szukania urządzenia mobilnego.

Kierowca ma możliwość przełączenia się pomiędzy domyślnym ekranem głównym, a ekranem w stylu rajdowym. Jeśli zakupiony jest tryb Rally Mode, masz do dyspozycji kontrastowy, minimalny interfejs, który jest idealny do użytku w ekstremalnych miejscach i warunkach.w ekstremalnych miejscach i warunkach; zmiana ekranu może być regulowana w locie za pomocą przycisków.

Sportowa grafika i bardziej dynamiczny wygląd (plastiki są wstrzykiwane w kolorze i w miarę możliwości stosowane są kalkomanie w formie, aby zapewnić dodatkową odporność, tak jak w przypadku motocykli terenowych KTM) idzie w parze z innymi, praktycznymi dodatkami, takimi jak nowa aluminiowa osłona silnika i zbiornika. Inne dodatki to przełącznik na kierownicy z ostrzeżeniem o niebezpieczeństwie, nowe opony dla podkreślenia offroadowych możliwości PIRELLI SCORPION STRs i kierunkowskazy LED na rynek amerykański.

2023 KTM 890 ADVENTURE

KTM 890 ADVENTURE 2023 najważniejsze cechy:

  • Ulepszona ergonomia i nadwozie dla większej ochrony i komfortu jazdy
  • Zmienione ustawienia zawieszenia WP i regulatory zapewniające lepszą reakcję i wrażenia z jazdy
  • Przeprojektowany ekran TFT, nowe opcje aplikacji KTMCONNECT,
  • Przerobione tryby jazdy, wyższy ekran
  • Bardziej wszechstronne i wygodne dwuczęściowe siedzenie
  • Bardziej offroadowe opony PIRELLI SCORPION STR.
  • Dwie nowe opcje kolorystyczne i nowy zestaw wyścigowych grafik

KTM 890 ADVENTURE jest dostępny do zamówienia już teraz u każdego autoryzowanego dealera KTM i będzie gotowy do drogi od grudnia.

Sprawdź też nasze testy motocykli

siedzę z tyłu na Hondzie CB500X

Honda CB500X mały motocykl wielka frajda z jazdy - najlepsza recenzja jaką znajdziesz

Honda ST 1300 na tle malowniczej drogi

Honda ST 1300: Dlaczego warto zainteresować się tym turystycznym motocyklem?

Benelli TRK702x - motocykl do budżetowej turystyki we włoskim stylu

Benelli TRK702x - budżetowa turystyka we włoskim stylu. Dokładny test motocykla, wady i zalety nowości od Benelli.

BMW G310R - idealny motocykl dla początkujących?

BMW G310R: Czy to najlepszy wybór dla początkujących motocyklistów?

BMW R1300GS

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej