
Nowy KTM 790 Duke 2024 - uwaga jest jeszcze ostrzejszy


Od momentu premiery w 2017 roku KTM 790 DUKE szturmem zdobył światowy rynek motocyklowy. W 2024 roku KTM 790 DUKE ponownie przeczy prawom fizyki, przenosząc na asfalt niezrównaną moc i zwinność.
Spis treści
Serce nowego Duke'a
Napędzany jednym z najbardziej kompaktowych i chciwych na moment obrotowy silników w swojej klasie, LC8c generuje moc 105 KM i moment obrotowy 87 Nm. To połączenie zapewnia łatwo dostępną moc, imponujące przyspieszenie, niskie zużycie paliwa oraz charakterystyczny dźwięk. Dla rynku europejskiego dostępna jest również wersja silnika o mocy 95 KM, dostosowana do kategorii A2.

Zwinny uliczny zabijaka
KTM 790 DUKE 2024 to nie tylko mocny silnik, ale także lekkość prowadzenia, doskonale reagujący na ruch układ kierowniczy i zapał dzięki geometrii opracowanej specjalnie z myślą o sportowej jeździe ulicznej.
KTM Duke 790 nie odkleisz od asfaltu - zawieszenie
Wysokiej jakości zawieszenie WP APEX w każdym momencie zapewnia doskonałe połączenie z drogą i pewność czucia kierowcy, a starannie dobrany pakiet elektroniki gwarantuje nienaganne zachowanie na drodze.
Elekrtonika - tryby jazdy
Standardowo otrzymujemy zwykły wybór trybów jazdy, takich jak: RAIN, STREET, SPORT. Opcjonalne ustawienie TRACK zapewniają kierowcom łatwą personalizację kontroli trakcji i reakcji na ruchy przepustnicą, zapewniając kierowcom pewność w każdych warunkach drogowych, torowych i pogodowych.

Wygląd którego nie sposób pomylić
Jeśli chodzi o wygląd, KTM 790 DUKE 2024 zachowuje tę samą agresywną stylistykę, co poprzednio, ale ostatecznie po co psuć skoro się sprawdziło? Jego osiągi i charakter mówią same za siebie.
Dostępna jest pełna gama specjalnie opracowanych części KTM PowerParts i KTM PowerWear, dzięki którym kierowcy mogą spersonalizować swoje motocykle i przygotować je do "READY TO RACE".
Więcej informacji na temat 30 lat modelu DUKE i modelu KTM 790 DUKE 2024 można znaleźć na stronie KTM.com
Sprawdź też nasze testy motocykli

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

WSK 125 – motocykl z długą historią

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo
