Harley-Davidson przedstawia dwa zupełnie nowe modele motocykli cvo™ Limitowane modele CVO™ Street Glide™ i CVO™ Road Glide™

HARLEY-DAVIDSON®
HARLEY-DAVIDSON®
227 ocen

Od roku 1999, dział motocykli Harley-Davidson Custom Vehicle Operations™ (CVO™) oferuje kolekcje nietuzinkowych maszyn produkowanych w limitowanej licznie egzemplarzy, które prezentują najwyższej klasy stylistykę, design, kunszt wykonania i obsesyjną dbałość o szczegóły, dopełnione najlepszymi osiągami.

Reklama

Logo autobaza

Sprawdź historię pojazdu

Nowe modele CVO zadebiutują na żywo na imprezie Harley-Davidson Homecoming™ z okazji 120. rocznicy powstania firmy.

Przez dziesięciolecia projektanci i inżynierowie Harley-Davidson z pietyzmem rozwijali te motocykle, stopniowo wprowadzając ulepszenia, aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia z jazdy, jednocześnie szanując dziedzictwo i ich pozycję ikony w sercach i umysłach entuzjastów na całym świecie.

modele limitowane Harley-Davidson CVO 2023

W dniu dzisiejszym Harley-Davidson ujawnia dwa nowe motocykle CVO z rocznika 2023, z niezwykłymi i znacznymi zmianami stylistycznymi, jeszcze bardziej zaawansowaną technologią i dynamicznymi osiągami, których szczegóły wyposażenia i specyfikacje techniczne zostaną ogłoszone 7 czerwca 2023 r. wraz z oficjalną premierą tych zupełnie nowych modeli CVO 2023 Street Glide™ i CVO Road Glide™.

„Wraz z wprowadzeniem tych zupełnie nowych motocykli CVO Street Glide i CVO Road Glide całkowicie przeprojektowaliśmy dwa najbardziej kultowe motocykle Harley-Davidson i na nowo zdefiniowaliśmy granice CVO” — powiedział Jochen Zeitz, prezes i dyrektor generalny firmy Harley-Davidson. „Opracowując od podstaw te dwa modele, rozpoczynamy nową erę innowacji, projektowania, inżynierii i technologii, jednocześnie rozszerzając definicję Harley-Davidson CVO i przenosząc doświadczenia Grand American Touring na inny poziom. Nowe modele CVO Street Glide i CVO Road Glide przełamują schematy i ustawiają poprzeczkę na nowo, aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy motocyklem Harley-Davidson”.

Ten całkowicie nowy i bez cienia wątpliwości design Harley-Davidson zapewnia płynne i dynamiczne przejście od przednich błotników do kufrów” — powiedział Brad Richards, wiceprezes ds. projektowania i dyrektor kreatywny Harley-Davidson, komentując projekt nowych motocykli. „Osiągając większy stopień zmian wizualnych niż jakakolwiek poprzednia generacja, projekt tych modeli CVO Street Glide i CVO Road Glide jest rewolucyjnym podejściem do historycznej sztuki ewolucji. Podobnie jak wszystkie motocykle Harley-Davidson, te nowe modele mają budzić poczucie ponadczasowego pożądania.

2023 Harley-Davidson CVO™ Street Glide™

Całkowicie nowa owiewka Batwing w modelu CVO™ Street Glide™ 2023 ma udoskonalony profil, który charakteryzuje design pod kątem szybkości, z bardziej pochyloną przednią szybą. Wcięcia przy reflektorze są wyraźniejsze, a kierunkowskazy zintegrowane w przeciwieństwie do zewnętrznych, montowanych w poprzednich modelach. Kultowy kształt „T” owiewki batwing został zachowany, ale sylwetka i zarys wizualny zostały unowocześnione dzięki przeprojektowanym płaszczyznom. Nowa owiewka jest spójna stylistycznie ze zbiornikiem paliwa, panelami bocznymi i kuframi. Charakterystyczne światło w kształcie litery „omega” stanowi natychmiastowy znak rozpoznawczy nowego modelu, a kierunkowskazy są elegancko „ukryte” i zintegrowane w listwach podświetlenia.

2023 Street Glide

2023 Harley-Davidson CVO™ Road Glide™

Całkowicie nowa owiewka modelu CVO™ Road Glide™ stanowi agresywną aktualizację „nosa rekina” z modelu 2022 i doskonale komponuje się ze zbiornikiem paliwa, panelami bocznymi i kuframi. Pojedynczy reflektor LED ma szeroki, poziomy kształt, ale sprawia wrażenie, że jest dwuelementowy, nawiązując wizualnie do kluczowej cechy wszystkich poprzednich owiewek modelu Road Glide™. Kierunkowskazy są zintegrowane z zewnętrznymi elementami tego charakterystycznego oświetlenia.

2023 Road Glide

Najważniejsze cechy nowych modeli:

  • Znacznie zmieniony design
  • Nowy silnik Milwaukee-Eight™ VVT 121 o pojemności 1977 cm3
  • Całkowicie nowe zawieszenie
  • Całkowicie nowy system multimedialny
  • Dwie opcje malowania/wykończenia

Dalsze szczegóły zostaną ujawnione 7 czerwca 2023 r. Więcej informacji na stronie www.h-d.com/ourfutureisreal.

Informacja prasowa

Sprawdź też nasze testy motocykli

siedzę z tyłu na Hondzie CB500X

Honda CB500X mały motocykl wielka frajda z jazdy - najlepsza recenzja jaką znajdziesz

Honda ST 1300 na tle malowniczej drogi

Honda ST 1300: Dlaczego warto zainteresować się tym turystycznym motocyklem?

Benelli TRK702x - motocykl do budżetowej turystyki we włoskim stylu

Benelli TRK702x - budżetowa turystyka we włoskim stylu. Dokładny test motocykla, wady i zalety nowości od Benelli.

BMW G310R - idealny motocykl dla początkujących?

BMW G310R: Czy to najlepszy wybór dla początkujących motocyklistów?

BMW R1300GS

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej