Ducati ogłasza dwie ważne kampanie serwisowe dla modeli Xdiavel

Ducati Xdiavel w serwisie
Ducati Xdiavel w serwisie
1940 ocen

Firma Ducati przeprowadza dwie kampanie serwisowe dotyczące modeli Xdiavel i Xdiavel S z lat 2016-2023. Sprawdź, czy Twój motocykl jest objęty.

Reklama

Logo autobaza

Sprawdź historię pojazdu

Kampania serwisowa dla modeli Xdiavel i Xdiavel S (2016-2023)

Firma Ducati ogłosiła ważną kampanię serwisową dotyczącą modeli Xdiavel oraz Xdiavel S z roczników 2016-2023. Problem związany jest z nieprawidłowym montażem oparcia dla pasażera, które może ulec uszkodzeniu podczas montażu lub eksploatacji. Oparcia te dostarczane są wraz z pojazdem i instalowane są podczas przygotowania motocykla do wydania lub przekazywane klientowi podczas odbioru pojazdu. Ważne jest, by instalacja oparcia została przeprowadzona przez autoryzowany serwis Ducati, aby zapewnić bezpieczeństwo i prawidłowe działanie.

Na rynku polskim kampanią objętych jest łącznie 230 pojazdów. Właściciele zostaną poinformowani o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanego serwisu w celu kontroli sposobu instalacji i weryfikacji konstrukcji oparcia. Wszystkie oparcia, bez względu na to, czy są zamontowane w pojeździe, czy też nie, zostaną oznakowane specjalną tabliczką z ostrzeżeniami i wskazówkami dotyczącymi prawidłowego użytkowania.

Druga kampania serwisowa dla modeli Xdiavel i Xdiavel S (2017-2021)

W ramach drugiej kampanii serwisowej, Ducati informuje o potencjalnym problemie związanych z poluzowaniem się elementu mocowania mechanizmu sprężyn bocznej podstawki w modelach Xdiavel i Xdiavel S z roczników 2017-2021. Istnieje ryzyko utraty punktu mocowania mechanizmu tych sprężyn, co może prowadzić do niekontrolowanego otwierania się bocznej podstawki podczas jazdy, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa.

W Polsce kampanią serwisową objętych jest 63 pojazdów. Właściciele tych motocykli zostaną poinformowani o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanego serwisu w celu wymiany podstawy mocowania bocznej podstawki na element zmodernizowany. Jest to niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.

Ważne informacje dla właścicieli

Właściciele objętych kampanią pojazdów zostaną bezpośrednio powiadomieni przez przedsiębiorcę Liberty Corporation 2 Sp. z o.o., który jest oficjalnym dystrybutorem Ducati w Polsce. Jednakże, zaleca się wszystkim właścicielom modeli Xdiavel i Xdiavel S z wskazanych roczników, aby samodzielnie skontaktowali się z autoryzowanym serwisem Ducati w celu sprawdzenia, czy ich pojazd jest objęty którąkolwiek z kampanii.

Kontakt i więcej informacji

Wszelkie informacje związane z obiema kampaniami serwisowymi, w tym dane kontaktowe autoryzowanych punktów serwisowych, są dostępne na oficjalnej stronie Ducati oraz bezpośrednio u dystrybutora Liberty Corporation 2 Sp. z o.o. Adres firmy to ul. Kineskopowa 1, budynek G, lokal 202, 05-500 Piaseczno. Strona internetowa Ducati (www.ducati.com) zawiera również szczegółowe informacje oraz możliwość sprawdzenia, czy dany pojazd jest objęty kampanią.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jakie modele Ducati są objęte kampaniami serwisowymi?

Modele Xdiavel i Xdiavel S z roczników modelowych 2016-2023 są objęte pierwszą kampanią, natomiast roczniki 2017-2021 drugą.

Jakie są problemy wymagające interwencji serwisowej?

Pierwsza kampania dotyczy nieprawidłowego montażu oparcia dla pasażera, druga zaś problemów z mocowaniem mechanizmu sprężyn bocznej podstawki.

Gdzie zgłosić się w przypadku posiadania jednego z wymienionych modeli?

Właściciele powinni zgłosić się do autoryzowanego serwisu Ducati. Wszelkie informacje udziela Liberty Corporation 2 Sp. z o.o.

Sprawdź też nasze testy motocykli

Honda ST 1300 na tle malowniczej drogi

Honda ST 1300: Dlaczego warto zainteresować się tym turystycznym motocyklem?

Benelli TRK702x - motocykl do budżetowej turystyki we włoskim stylu

Benelli TRK702x - budżetowa turystyka we włoskim stylu. Dokładny test motocykla, wady i zalety nowości od Benelli.

BMW G310R - idealny motocykl dla początkujących?

BMW G310R: Czy to najlepszy wybór dla początkujących motocyklistów?

BMW R1300GS

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo

GSX-S750

Suzuki GSXS 750 recenzja miejskiego wojownika z Japonii

Poznaj Harley Davidson Low Rider S - ikonę stylu i mocy w świecie motocykli. Idealny dla pasjonatów chcących łączyć komfort z niepowtarzalnym designem i wydajnością.

Harley Davidson Low Rider S

Afryka twin Atas 2022 r

Nowa Honda Afryka Twin Adventure Sport (ATAS) CRF1100L DCT - 2020 r