Dni otwarte Honda Hornet zaprasza do salonów

Honda Hornet CB750 - zapraszamy na dni otwarte do salonów Hondy 24-25 lutego

Honda zaprasza do autoryzowanych salonów motocyklowych na Dni Otwarte, zaplanowane na 24 i 25 lutego 2023 r. Będzie to pierwsza okazja do obejrzenia nowego modelu CB750 Hornet, który miał swoją europejską premierę w październiku ubiegłego roku, podczas targów Intermot w Kolonii.

Zapoznanie z szerszeniem

Honda Hornet przód lampa LED

Polscy klienci będą mogli przymierzyć się do najnowszej generacji „Szerszenia”, zapoznać się ze szczegółami oferty, a także ustalić z lokalnym dealerem możliwy termin odbioru motocykla.

Kilka słów o specyfikacji nowego Horneta

Nowy Hornet charakteryzuje się najlepszym w tej klasie motocykli stosunkiem mocy do masy i doskonałym wyważeniem konstrukcji, a co za tym idzie, stabilnym i łatwym prowadzeniem. Wyposażono go w lekki, rzędowy, dwucylindrowy silnik o zwartej budowie, pojemności 755 cm3. Moc maksymalna jednostki to 92 KM, osiągane przy 9500 obr./min, co w połączeniu z wysokim momentem obrotowym, dostępnym w pełnym zakresie obrotów, zapewnia dynamiczną jazdę niemal od samego startu.

Do pozytywnych wrażeń z jazdy przyczynią się takie elementy konstrukcji nowego modelu, jak lekka, stalowa, dwubelkowa rama, zawieszenie z widelcem USD Showa Big Piston, z rozdzieleniem funkcji i goleniami o średnicy 41 mm (SFF-BPTM) oraz tylny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, współpracujący w układzie Pro-Link ze stalowym wahaczem.

Honda Hornet wygląd z boku

Honda Hornet CB750 elektronika

Kierowca „Szerszenia” ma do dyspozycji trzy domyślne tryby jazdy, ze wstępnie opracowanymi kombinacjami doboru mocy, intensywności hamowania silnikiem oraz kontroli unoszenia przedniego koła, zintegrowanej z kontrolą momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control. Czwarty tryb, ‘User’ daje możliwość niestandardowej kombinacji ustawień, dopasowanej do preferencji i stylu jazdy kierowcy.

Wyposażenie dodatkowe Hondy Hornet

Co możesz dokupić do swojego Horneta?

Całości dopełnia bogata lista elementów wyposażenia, w tym przejrzysty, 5-calowy kolorowy wyświetlacz TFT, który oprócz funkcji informacyjnej, umożliwia kontrolę systemów dostępnych na pokładzie CB750. Należący do wyposażenia standardowego system Honda Smartphone Voice Control, po raz pierwszy współpracuje tu zarówno z urządzeniami z Androidem, jak i z iOS. Nowy model otrzymał też w pełni LED-owe oświetlenie z kierunkowskazami, które wyłączają się automatycznie, a ponadto załączają podczas ostrego hamowania, co poprawia bezpieczeństwo kierowcy.

Honda Hornet CB750 - tylne światła

Honda opracowała dla Horneta szeroką gamę oryginalnych akcesoriów – w tym pakiety Sport, Style i Touring – oraz cztery warianty kolorystyczne: Pearl Glare White, Graphite Black, Matte Iridium Gray Metallic oraz Mat Goldfinch Yellow.

Więcej szczegółów na temat modelu CB750 Hornet dostępne pod poniższym linkiem. Honda Hornet wszystko co musisz wiedzieć

Akcesoria opracowane dla Hondy CB750 Hornet łączą w sobie wysoki poziom jakości, estetyki i funkcjonalności, przy czym są one starannie dopasowane do motocykla i dostępne pojedynczo lub w korzystnie zestawionych pakietach tematycznych.

Pakiet sport

Zwolennikom akcentów podkreślających agresywny charakter motocykla, Honda zadedykowała pakiet Sport. Najważniejszym jego elementem jest quick shifter pozwalający na szybkie zmiany biegów, zarówno w górę jak i w dół. Wyposażono go w funkcję auto-blipper, która zapewnia płynną i natychmiastową zmianę biegów, a tym samym gwarantuje bezstresową jazdę sportową jak i turystyczną. Pozostałe elementy pakietu Sport, to osłona zegarów, podnóżki kierowcy oraz nakładka na tylne siedzenie w kolorystyce dopasowanej do korpusu ramy motocykla.

Pakiet styl

Zadaniem pakietu Styl jest podniesienie walorów estetycznych motocykla i zwiększenie poziomu jego ochrony. W zestawie eleganckich dodatków znalazły się elementy ozdobione logo Hondy, takie jak:

  • końcówki kierownicy,
  • naklejka ochronna zbiornika dopasowana do jego kształtu (tank pad) oraz
  • solidne crash pady, które wpasowują się w agresywną stylistykę Horneta.

Co więcej, sposób mocowania crash padów pozwala na zminimalizowanie ryzyka naruszenia mocowania silnika, gdyż nie są do niego przytwierdzane bezpośrednio. W ramach pakietu Styl dostępny jest również aluminiowy uchwyt kierownicy, a całości dopełniają naklejki, które kolorystycznie komponują się z malowaniem Horneta.

Pakiet Tour

Amatorzy dalszych wycieczek z pewnością docenią praktyczność pakietu Tour, który obejmuje akcesoria przydatne w trasie, poprawiające komfort podróżowania i zwiększające ilość miejsca na spakowanie niezbędnego bagażu. Należą do nich sakwy boczne i torba na siedzenie pasażera wraz z ich mocowaniami, a także lekka, kompaktowa i nie ograniczająca skrętu kierownicą torba na zbiornik paliwa (tank bag) z przeźroczystą kieszenią na górze oraz drugą, w której można przechowywać drobne przedmioty.

Poszczególne pakiety można dodatkowo wzbogacić elementami, które występują w ofercie jedynie jako oddzielne pozycje. Poczucie luksusu podczas podróżowania z pewnością zwiększy dwukolorowe, skórzane, podwójnie szyte siedzenie kierowcy wyposażone w logo Hondy, a wąskie manetki, dysponujące aż 5 poziomami ogrzewania, pozwolą na komfortowe użytkowanie maszyny w chłodniejsze dni. Są one sterowane prostym w działaniu przełącznikiem i wyświetlane na ekranie TFT, przy czym wyposażono je w zintegrowany obwód chroniący baterię przed rozładowaniem oraz w funkcję pamięci.

Do oferty akcesoriów dla modelu Hornet został również dodany tytanowy tłumik slip-on firmy SC-Project, wyposażony w specjalnie zaprojektowaną osłonę termiczną. Wydech ten podkreśla charakter nowego silnika „Szerszenia”, nieco redukując jego masę i poprawiając osiągi. Co więcej, instalacja tłumika jest bardzo łatwa i nie wymaga dokupienia dodatkowych elementów.

Przejdź do katalogu akcesoriów.

Informacja prasowa

Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo