akumulator-noco-nlp

NOCO NLP – nowe możliwości dla skuterów i motocykli o małych pojemnościach

Akumulatory NOCO NLP wykonane w wykonane w technologii LiFePO4 są wydajne, a przy tym trwalsze, mniejsze i lżejsze od akumulatorów tradycyjnych. Najmniejsze modele z gamy to idealna propozycja dla jednośladów w klasie do 125 cm3, gdzie liczy się każdy zaoszczędzony kilogram, a i miejsca na wyposażenie nie ma zbyt dużo…

skutery i akumulatory NOCO Z roku na rok wzrasta w Polsce zainteresowanie jednośladami w klasie do 125 cm3. Wynika to z trzech powodów. Po pierwsze – nasze przepisy zezwalają na eksploatację takich pojazdów na prawo jazdy B (pod warunkiem, że osoba posiada je minimum trzy lata, moc motocykla nie przekracza 11 kW, a stosunek mocy do masy własnej to nie więcej niż 0,1 kW/kg). Po drugie – ze względu na korki, problemy z parkowaniem i drożejące paliwo coraz większa grupa osób przesiada się na bardzo oszczędne motocykle i skutery 125 cm3 dojeżdżając do pracy. Nie możemy także zapominać o coraz większej liczbie kurierów, którzy przez cały rok korzystają ze swoich skuterów zawodowo.

NOCO NLP

O ile jeszcze kilka lat temu oferta takich jednośladów była dość skromna, o tyle obecnie wybór jest naprawdę imponujący. Ale to nie wszystko. Popularne 125-tki stają się coraz lepiej wyposażone i coraz bardziej… prądożerne. Praktycznie każdy współczesny jednoślad w tej klasie ma elektryczny rozrusznik, cyfrowy zestaw wskaźników, a wybrane droższe modele wyposażone są nawet w alarm i bezkluczykowy dostęp (zapalanie guzikiem, bezkluczykowe odblokowywanie schowka pod kanapą i klapki zakrywającej wlew paliwa).

NOCO akumulatory NLP

W takiej sytuacji mogą pojawić się problemy z akumulatorem. Pomysł zastąpienia fabrycznego – lepszym, akcesoryjnym jest jak najbardziej uzasadniony. Akumulatory NOCO wykonane w technologii LiFePO4 swoimi parametrami biją na głowę tradycyjne konstrukcje ołowiowo kwasowe. Ale to nie wszystko. Produkty NOCO są nieco mniejsze i lżejsze od swoich tradycyjnych odpowiedników. W pojazdach o najmniejszych pojemnościach ma to przecież niebagatelne znaczenie. Niezależnie od tego, czy motocyklista zamierza korzystać ze swojego jednośladu prawie przez cały rok (o ile tylko pogoda pozwala) czy też jesienią odstawia go do garażu, doceni trwałość akumulatorów NOCO, które są znacznie bardziej odporne na niskie temperatury i przestoje niż klasyczne, kwasowo-ołowiowe odpowiedniki.

Idealnie dla V2!

W klasie do 125 cm3 coraz częściej pojawiają się motocykle 2-cylindrowe (ten segment zwyczajowo był zdominowany przez 1-cylindrówki). Siniki R2 oraz V2 są swego rodzaju propozycją premium proponowaną głównie do modeli w stylu cruiser/chopper. Posiadacze wersji V2 zauważyli zapewne, że ich jednostka jest niemal na styk wpasowana do ramy, a miejsce na akumulator zostaje mocno ograniczone. W takiej sytuacji przy wymianie akumulatora na nowy warto wziąć pod uwagę propozycję NOCO NLP – niewielkie gabaryty i potężne możliwości będą idealnie pasować do tej nieco droższej grupy 125-ek.

NOCO NLP – najważniejsze fakty

porownanie akumulatorow NLP

Przypomnijmy raz jeszcze. Akumulatory NOCO NLP to konstrukcje bardzo zaawansowane, wykonane w technologii LiFePO4. Mają własne obwody autodiagnostyczne, pozwalające na precyzyjną kontrolę procesów zachodzących w ogniwach. Są znacznie lżejsze od klasycznych baterii, dysponują większym prądem rozruchu i wytrzymują ponad 2 tys. cykli ładowania z możliwością ponad 50 tys. cykli uruchomień. Dodatkową ich zaletą jest możliwość pracy praktycznie w dowolnym położeniu, a wyjątkowa konstrukcja kołków umożliwia przyłączenie klem motocykla w wielu pozycjach. Wyposażone w integralny elektroniczny system zarządzania BMS (Battery Management System) samodzielnie potrafią zabezpieczyć się przed takimi niekorzystnymi zjawiskami jak przeładowanie, głębokie rozładowanie, zwarcie, przetężenie, a nawet zbyt niska, lub zbyt wysoka temperatura. Ponadto, system automatycznie równoważy parametry poszczególnych ogniw baterii, tak aby utrzymać między nimi stałe napięcie, pozwalające na optymalną wydajność. Warto podkreślić, że NLP posiadają 5 lat gwarancji.

Informacja prasowa

Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo