

Akumulatory do motocykli w technologii LiFePO4
NOCO NLP – koniec problemów z zapalaniem motocykla
NOCO NLP to gama nowoczesnych, motocyklowych akumulatorów wykonanych w technologii LiFePO4. Są najlepszym rozwiązaniem dla użytkowników, którzy mają już dość problemów z rozruchem, a jednocześnie szukają sposobu na zredukowanie masy motocykla.
Nawet w najlepszych motocyklach, na wiosnę może zabraknąć prądu. Zimowy przestój zazwyczaj odbija się negatywnie na kondycji akumulatora. Nie ka żdy ma przecież do dyspozycji ogrzewany garaż i pamięta, żeby okresowo podłączać akumulator do ładowarki.
Wszystkim, którzy z tego powodu będą zmuszeni do zakupu nowego akumulatora polecamy uwadze ofertę NOCO NLP. Obejmuje ona nowoczesne akumulatory litowe (LiFePO4) odporne na procesy zasiarczania czy działanie wody. Akumulatory NLP są lekkie i małe, a przy tym znacznie bardziej wydajne od tradycyjnych. Mówimy tutaj o wyższym prądzie rozruchowym, wydłużonej sprawności (do 50 tys. cykli rozruchów) i wyraźnie dłuższej żywotności (do 2 tys. cykli ładowania). Dodatkowe wsparcie stanowi zaawansowany system zarządzania, który odpowiada między innymi za ochronę przed przeładowaniem, ekstremalnym nagrzaniem, zwarciem czy rozładowaniem.
Gamę NOCO NLP tworzy pięć modeli akumulatorów 12V: NLP5 (2Ah, 250A), NLP9 (3Ah, 400A), NLP14 (4Ah, 500A), NLP20 (7Ah, 600A) i NLP30 (7,8Ah, 700A). Producent zadbał o to, aby pasowały one do standardowych mocowań. Albo można je zamontować dokładnie tak samo jak zdemontowany akumulator tradycyjny, albo skorzystać ze specjalnych adapterów pomagających w optymalnym dopasowaniu, np. wysokości. Stabilność mocowania zapewnia specjalny system ze śrubą zabezpieczającą.
Budowę akumulatorów NOCO NLP oparto na zaawansowanej elektronice. Zarządza ona nie tylko zgromadzoną energią, ale też procesem ponownego ładowania. Rekomendowane są do tego inteligentne ładowarki NOCO z serii Genius, które po automatycznym rozpoznaniu stanu dopasowują cały proces. Co więcej, mogą podjąć pracę nawet przy zerowym poziomie naładowania. Dla przykładu, model Genius 1 przy NLP5 potrzebuje do tego 120 minut, zaś Genius 10 do NLP30 zaledwie 48 minut.
Wielu motocyklistów dość długo waha się przed inwestycjami w nowoczesną technologię. Nowoczesne akumulatory w technologii LiFePo4 NOCO NLP są jednak rozwiązaniem, które faktycznie ułatwia życie i będzie służyć z powodzeniem przez wiele lat. Więcej informacji na temat akumulatorów na stronie www.no.co
Materiał partnera
Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

WSK 125 – motocykl z długą historią

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran
