Nowy model od pomarańczowych KTM 1290 SUPER DUKE GT

KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
1778 ocen

W segmencie, który wymaga komfortu i możliwości pokonywania terenu bez wysiłku, KTM 1290 SUPER DUKE GT zmienia zasady. KTM 1290 SUPER DUKE GT, zaprojektowany z myślą o zapewnieniu wyjątkowych wrażeń z jazdy w stylu Grand Touring, a jednocześnie będący prawdziwym motocyklem sportowym pod częścią turystyczną, pokonuje teren w sposób niespotykany w żadnym innym motocyklu Sports Tourer dostępnym na rynku.

Reklama

Logo autobaza

Sprawdź historię pojazdu

Silnik KTM 1290 Super DUKE

2022 KTM 1290 SUPER DUKE GT

Dzięki silnikowi w układzie V-twin o pojemności 1 301 cm3, spełniającemu normę EURO 5 i mocy 175 KM i momencie obrotowym 141 Nm, pochodzącemu z KTM 1290 SUPER DUKE R, jest to lider w swojej klasie, jeśli chodzi o przebijanie dziury w atmosferze lub wciąganie horyzontu. Ale nie tylko w kwestii pędu do przodu długodystansowy BEAST jest wierny swojemu imiennikowi.

Półaktywne zawieszenie WP APEX

w KTM 1290 SUPER DUKE GT działa zgodnie z określoną logiką. Konstrukcja regulacji napięcia wstępnego tylnego amortyzatora została dostosowana do potrzeb długodystansowego turysty i jest bardzo intuicyjna. Logika pozwala jeźdźcom na ustawienie zawieszenia w zależności od czterech różnych rzeczywistych sytuacji, a mianowicie: RIDER, RIDER PILLION, RIDER LUGGAGE lub RIDER, PILLION LUGGAGE. Dodatkowo seryjnie montowana jest funkcja anti-dive.

2022 KTM 1290 SUPER DUKE GT

Nowy 7-calowy wyświetlacz TFT

Umożliwia szybką i łatwą regulację jazdy w locie, dzięki nowo zaprojektowanemu układowi, który zapewnia idealną równowagę między informacjami a stylem. Całości dopełniają nowe, solidne przełączniki, które nie tylko sprawiają wrażenie wysokiej klasy, ale także pozwalają na intuicyjną interakcję między kierowcą a deską rozdzielczą.

Koła w modelu 2022 KTM 1290 SUPER DUKE GT zostały przeniesione z najnowszego modelu KTM 1290 SUPER DUKE R. W porównaniu ze starym zestawem obręczy zmniejszono masę nieresorowaną o 1 kg, co nie tylko poprawia ogólne prowadzenie, ale także nadaje bardziej agresywny wygląd.

Te całkowicie nowe, lekkie koła są obute w nową gumę, mianowicie Continental ContiSportAttack 4. Opona ContiSportAttack 4 zapewnia bardziej sportowe i stabilne wrażenia z jazdy, spełniając zapotrzebowanie na bardziej sportową oponę, która dorównuje wszechstronnym możliwościom KTM 1290 SUPER DUKE GT.

2022 KTM 1290 SUPER DUKE GT

W modelu KTM 1290 SUPER DUKE GT zadebiutuje również zupełnie nowy system nawigacji Turn-by-turn PLUS, który jeszcze bardziej zwiększy komfort jazdy. TBT+ będzie dostępny za pośrednictwem KTMconnect. Dzięki temu instrukcje nawigacyjne będą wyświetlane bezpośrednio na nowym 7-calowym wyświetlaczu TFT, co pomoże jeźdźcom w bardziej efektywnej nawigacji. System Turn-by-turn PLUS (TBT+) zostanie wprowadzony w modelu KTM 1290 SUPER DUKE GT - 2022 r., a w niedalekiej przyszłości obejmie także inne modele.

Dzięki systemowi SYGIC®, TBT+ może działać również w trybie offline, umożliwiając motocyklistom planowanie podróży i przygód z odległych miejsc. Funkcja NAWIGACJI wykorzystuje branżowe mapy, aby poprowadzić kierowcę do wybranego celu. Dostępna jest również funkcja zaawansowanego wyszukiwania oraz szeroki wybór punktów POI, w tym stacje benzynowe, restauracje, miejsca odpoczynku, a system pozwala wybrać jeden z zapisanych wcześniej celów podróży bezpośrednio z tablicy wskaźników TFT. Wszystkie powyższe funkcje są dostępne bezpośrednio z nowego 7-calowego wyświetlacza TFT, a motocyklista nie musi już wyjmować telefonu z kieszeni kurtki, co czyni go bardziej wygodnym i wydajnym w przypadku szybkich zmian w locie.

2022 KTM 1290 SUPER DUKE GT

Nowy system pozwala również na pomijanie punktów trasy bez konieczności zawracania. System po prostu przeliczy i znajdzie następną dostępną trasę, aby przywrócić Cię na właściwą drogę. Ponadto, 10 ostatnio wyszukiwanych miejsc docelowych jest automatycznie zapisywanych i dostępnych bezpośrednio na desce rozdzielczej.

2022 KTM 1290 SUPER DUKE GT - NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

  • Unowocześniony silnik V-twin LC8 EURO 5
  • 23-litrowy zbiornik paliwa
  • Lekkie koła, które pozwalają zaoszczędzić prawie 1 kg masy nieresorowanej
  • Nowa deska rozdzielcza TFT 7"
  • Nawigacja Turn-by-turn PLUS (TBT+)
  • Nowe przełączniki na kierownicy
  • Opony Continental ContiSportAttack 4
  • Opcjonalny tryb PERFORMANCE MODE
  • Opcjonalny pakiet TECH PACK
  • Ekskluzywny CTG specyficzny dla KTM SUPER DUKE GT

Sprawdź też nasze testy motocykli

siedzę z tyłu na Hondzie CB500X

Honda CB500X mały motocykl wielka frajda z jazdy - najlepsza recenzja jaką znajdziesz

Honda ST 1300 na tle malowniczej drogi

Honda ST 1300: Dlaczego warto zainteresować się tym turystycznym motocyklem?

Benelli TRK702x - motocykl do budżetowej turystyki we włoskim stylu

Benelli TRK702x - budżetowa turystyka we włoskim stylu. Dokładny test motocykla, wady i zalety nowości od Benelli.

BMW G310R - idealny motocykl dla początkujących?

BMW G310R: Czy to najlepszy wybór dla początkujących motocyklistów?

BMW R1300GS

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej