KTM 390 Adventure 2023

KTM 390 Adventure 2023 - moc, wytrzymałość, styl

Czasami jako motocyklista chcesz po prostu najbardziej efektywnego sposobu dotarcia z punktu A do punktu B. KTM 390 ADV to motocykl, który bez końca kusi alternatywną ścieżką. To właśnie tutaj na pierwszy plan wysuwa się czysta użyteczność i wspaniała moc oraz inżynieria prowadzenia KTM 390 ADVENTURE - nowa edycja ze szprychowanymi kołami z 2023 roku.

2023 KTM 390 ADVENTURE

KTM 390 Adventure 2023 r - maszyna do przemierzania dalekich tras i idealne rozwiązanie na codzienny dojazd do pracy

2023 KTM 390 ADVENTURE

Poznaj najnowszy i niezwykle zaawansowany motocykl z rodziny KTM ADVENTURE. KTM 390 ADVENTURE edycja 2023 r. to nie tylko maszyna do przemierzania dalekich tras, ale również idealne rozwiązanie na codzienny dojazd do pracy, a może odwrotnie? Chcesz mieć wszechstronne i niezawodne narzędzie, które pozwoli Ci na lekkie eskapady off-roadowe? Nic prostszego. Pragniesz motocykla, który zapewni Ci moc i zwinność potrzebne na dłuższą wycieczkę z przyjaciółmi? Łatwe zadanie. Potrzebujesz nowoczesnego i zaawansowanego motocykla, który pozwoli Ci odkryć uroki tras i spełni wymagania dla kategorii A2? W takim razie nie musisz już szukać dalej.

Design: Odświeżony wygląd i jeszcze większe możliwości off-roadowe

2023 KTM 390 ADVENTURE

W 2023 roku KTM wprowadził na rynek odświeżony wygląd KTM 390 ADVENTURE oraz jeszcze większe możliwości off-roadowe. Motocykl wyposażono w trwałe i lekkie czarne koła ze stopu aluminium i obręcze (19” przód i 17” tył), dzięki czemu nawet najtrudniejsze wstrząsy i kamienie nie będą przeszkodą w Twojej podróży.

Układ napędowy: Imponujący silnik 4-suwowy i system oddychania zgodny z wymogami emisji Euro5

2023 KTM 390 ADVENTURE

Jeśli chodzi o układ napędowy, KTM 390 ADVENTURE 2023 r wyposażony jest w imponująco kompaktowy silnik 4-suwowy o pojemności 373cc, który korzysta z podwójnych wałków rozrządu w głowicy, czterech zaworów, wałka wyważającego i elektronicznego wtrysku paliwa. Dwa katalizatory zapewniają, że system oddycha zgodnie z wymogami emisji Euro5, a wzorcowy projekt zbiornika na paliwo o pojemności 14,5 litra zwiększa przyjazność dla środowiska tego konkretnego motocykla KTM ADVENTURE. Silnik generuje moc 44 KM i moment obrotowy 37 Nm przy 7000 obr./min.

Funkcje: System Ride-by-wire, kontrola trakcji, ABS z funkcją skręcania, tryb OFFROAD i powiązane ABS OFFROAD

2023 KTM 390 ADVENTURE

Motocykl KTM 390 ADVENTURE, choć posiada mniejsze wymiary i specyfikacje niż jego więksi bracia, nie brakuje mu funkcji potrzebnych do odbywania offroadowych przygód. System:

  • Ride-by-wire,
  • kontrola trakcji motocykla,
  • ABS z funkcją skręcania,
  • tryb OFFROAD (więcej luzu na tylnym kole) i powiązane ABS OFF-ROAD (odłączenie na tylnym kole, zredukowanie na przednim) są administrowane przez przepustnicę 46 mm i sprzęgło ślizgowe, a informacje są wyświetlane na 5-calowym kolorowym wyświetlaczu TFT i intuicyjnym przełączniku na kierownicy.

KTM 390 ADV ergonomiczny i komfortowy

2023 KTM 390 ADVENTURE

Lekka waga i niezrównana zwinność są częściowo zapewnione przez ramę, która czerpie wzorce projektowe z rajdówek KTM. Design i konstrukcja subramy tworzą zrównoważone połączenie czucia, elastyczności i długotrwałego komfortu, a nawet wydech został zoptymalizowany dla doskonałej centralizacji. Układ WP Suspension APEX jest regulowany pod względem naprężania i tłumienia. Uzyskuje rzadkie połączenie z drogą i wprowadza w osłupienie efektywnością na szlaku.

2023 KTM 390 ADVENTURE

Dwu częściowe siedzenie (które można łatwo zdjąć, aby ujawnić przestrzeń do przechowywania i wymieniać z innymi modelami w kolekcji KTM PowerParts), światła LED, przednia szyba z dwoma pozycjami i szerokie stopki na cały dzień jazdy, hamulce Brembo BYBRE (320 mm na przodzie i 230 mm na tyle, z czterotłoczkowymi zaciskami na przodzie) i KTM 390 ADVENTURE 2023 jest gotowy do wyprawy. Żyjesz pełnią przygód!

2023 KTM 390 ADVENTURE

2023 KTM 390 ADVENTURE highlights

Jeśli jesteś fanem jazdy off-roadowej, to nowy KTM 390 Adventure 2023 jest motocyklem dla Ciebie. Wzbogacony o:

  • Nowe, mocniejsze koła z aluminiowymi szprychami, które zapewniają dodatkową wytrzymałość i najlepsze możliwości jazdy w terenie dzięki oponom CONTINENTAL TKC70;
  • Odświeżony design z nową kolorystyką i grafiką, który dodaje motocyklowi świeżego i sportowego wyglądu;
  • Niezawodny silnik o pojemności 373 cc, który generuje 44 KM mocy i 37 Nm momentu obrotowego, a także spełnia normy emisji Euro5;
  • Lekka i wytrzymała rama z rurkami ze stali z regulowanymi widelcami WP APEX 43mm i amortyzatorem;
  • Elektronika od Boscha, która umożliwia korzystanie z najnowszej generacji systemów kontroli trakcji i ABS w zakrętach;
  • Waga na poziomie 172 kg z pełnym zbiornikiem paliwa o pojemności 14,5 litra i najniższe miejsce siedzenia na poziomie 830 mm;
  • Szeroki wybór części i akcesoriów KTM PowerParts, w tym dodatków, elementów pozafabrycznych, detali stylistycznych i wyposażenia do jazdy.
2023 KTM 390 ADVENTURE

Na 2023 KTM 390 ADVENTURE dostępny jest w dwóch wersjach: na szprychach oraz na lanych aluminiowych felgach w malowaniach:

  • czarny/pomarańczowy lub
  • niebieski/pomarańczowy.

Obie wersje będą dostępne na początku roku u dealerów KTM już teraz wiemy, że szprychowana wersja KTM 390 Adventure wyceniona została na 34 tysiące złotych.

Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo