

KTM 390 Adventure 2023 - moc, wytrzymałość, styl
Przeczytasz w 3 min.
Czasami jako motocyklista chcesz po prostu najbardziej efektywnego sposobu dotarcia z punktu A do punktu B. KTM 390 ADV to motocykl, który bez końca kusi alternatywną ścieżką. To właśnie tutaj na pierwszy plan wysuwa się czysta użyteczność i wspaniała moc oraz inżynieria prowadzenia KTM 390 ADVENTURE - nowa edycja ze szprychowanymi kołami z 2023 roku.
Spis treści
- KTM 390 Adventure 2023 r - maszyna do przemierzania dalekich tras i idealne rozwiązanie na codzienny dojazd do pracy
- Design: Odświeżony wygląd i jeszcze większe możliwości off-roadowe
- Układ napędowy: Imponujący silnik 4-suwowy i system oddychania zgodny z wymogami emisji Euro5
- Funkcje: System Ride-by-wire, kontrola trakcji, ABS z funkcją skręcania, tryb OFFROAD i powiązane ABS OFFROAD
- KTM 390 ADV ergonomiczny i komfortowy
- 2023 KTM 390 ADVENTURE highlights
KTM 390 Adventure 2023 r - maszyna do przemierzania dalekich tras i idealne rozwiązanie na codzienny dojazd do pracy
Poznaj najnowszy i niezwykle zaawansowany motocykl z rodziny KTM ADVENTURE. KTM 390 ADVENTURE edycja 2023 r. to nie tylko maszyna do przemierzania dalekich tras, ale również idealne rozwiązanie na codzienny dojazd do pracy, a może odwrotnie? Chcesz mieć wszechstronne i niezawodne narzędzie, które pozwoli Ci na lekkie eskapady off-roadowe? Nic prostszego. Pragniesz motocykla, który zapewni Ci moc i zwinność potrzebne na dłuższą wycieczkę z przyjaciółmi? Łatwe zadanie. Potrzebujesz nowoczesnego i zaawansowanego motocykla, który pozwoli Ci odkryć uroki tras i spełni wymagania dla kategorii A2? W takim razie nie musisz już szukać dalej.
Design: Odświeżony wygląd i jeszcze większe możliwości off-roadowe
W 2023 roku KTM wprowadził na rynek odświeżony wygląd KTM 390 ADVENTURE oraz jeszcze większe możliwości off-roadowe. Motocykl wyposażono w trwałe i lekkie czarne koła ze stopu aluminium i obręcze (19” przód i 17” tył), dzięki czemu nawet najtrudniejsze wstrząsy i kamienie nie będą przeszkodą w Twojej podróży.
Układ napędowy: Imponujący silnik 4-suwowy i system oddychania zgodny z wymogami emisji Euro5
Jeśli chodzi o układ napędowy, KTM 390 ADVENTURE 2023 r wyposażony jest w imponująco kompaktowy silnik 4-suwowy o pojemności 373cc, który korzysta z podwójnych wałków rozrządu w głowicy, czterech zaworów, wałka wyważającego i elektronicznego wtrysku paliwa. Dwa katalizatory zapewniają, że system oddycha zgodnie z wymogami emisji Euro5, a wzorcowy projekt zbiornika na paliwo o pojemności 14,5 litra zwiększa przyjazność dla środowiska tego konkretnego motocykla KTM ADVENTURE. Silnik generuje moc 44 KM i moment obrotowy 37 Nm przy 7000 obr./min.
Funkcje: System Ride-by-wire, kontrola trakcji, ABS z funkcją skręcania, tryb OFFROAD i powiązane ABS OFFROAD
Motocykl KTM 390 ADVENTURE, choć posiada mniejsze wymiary i specyfikacje niż jego więksi bracia, nie brakuje mu funkcji potrzebnych do odbywania offroadowych przygód. System:
- Ride-by-wire,
- kontrola trakcji motocykla,
- ABS z funkcją skręcania,
- tryb OFFROAD (więcej luzu na tylnym kole) i powiązane ABS OFF-ROAD (odłączenie na tylnym kole, zredukowanie na przednim) są administrowane przez przepustnicę 46 mm i sprzęgło ślizgowe, a informacje są wyświetlane na 5-calowym kolorowym wyświetlaczu TFT i intuicyjnym przełączniku na kierownicy.
KTM 390 ADV ergonomiczny i komfortowy
Lekka waga i niezrównana zwinność są częściowo zapewnione przez ramę, która czerpie wzorce projektowe z rajdówek KTM. Design i konstrukcja subramy tworzą zrównoważone połączenie czucia, elastyczności i długotrwałego komfortu, a nawet wydech został zoptymalizowany dla doskonałej centralizacji. Układ WP Suspension APEX jest regulowany pod względem naprężania i tłumienia. Uzyskuje rzadkie połączenie z drogą i wprowadza w osłupienie efektywnością na szlaku.
Dwu częściowe siedzenie (które można łatwo zdjąć, aby ujawnić przestrzeń do przechowywania i wymieniać z innymi modelami w kolekcji KTM PowerParts), światła LED, przednia szyba z dwoma pozycjami i szerokie stopki na cały dzień jazdy, hamulce Brembo BYBRE (320 mm na przodzie i 230 mm na tyle, z czterotłoczkowymi zaciskami na przodzie) i KTM 390 ADVENTURE 2023 jest gotowy do wyprawy. Żyjesz pełnią przygód!
2023 KTM 390 ADVENTURE highlights
Jeśli jesteś fanem jazdy off-roadowej, to nowy KTM 390 Adventure 2023 jest motocyklem dla Ciebie. Wzbogacony o:
- Nowe, mocniejsze koła z aluminiowymi szprychami, które zapewniają dodatkową wytrzymałość i najlepsze możliwości jazdy w terenie dzięki oponom CONTINENTAL TKC70;
- Odświeżony design z nową kolorystyką i grafiką, który dodaje motocyklowi świeżego i sportowego wyglądu;
- Niezawodny silnik o pojemności 373 cc, który generuje 44 KM mocy i 37 Nm momentu obrotowego, a także spełnia normy emisji Euro5;
- Lekka i wytrzymała rama z rurkami ze stali z regulowanymi widelcami WP APEX 43mm i amortyzatorem;
- Elektronika od Boscha, która umożliwia korzystanie z najnowszej generacji systemów kontroli trakcji i ABS w zakrętach;
- Waga na poziomie 172 kg z pełnym zbiornikiem paliwa o pojemności 14,5 litra i najniższe miejsce siedzenia na poziomie 830 mm;
- Szeroki wybór części i akcesoriów KTM PowerParts, w tym dodatków, elementów pozafabrycznych, detali stylistycznych i wyposażenia do jazdy.
Na 2023 KTM 390 ADVENTURE dostępny jest w dwóch wersjach: na szprychach oraz na lanych aluminiowych felgach w malowaniach:
- czarny/pomarańczowy lub
- niebieski/pomarańczowy.
Obie wersje będą dostępne na początku roku u dealerów KTM już teraz wiemy, że szprychowana wersja KTM 390 Adventure wyceniona została na 34 tysiące złotych.
Sprawdź też nasze testy motocykli

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R18 B – legendarne piękno i moc nowej generacji motocykla!

Recenzja BMW F 850 GS – odkryj wszechstronność i doskonałą dynamikę tego motocykla!

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?
