Harley-Davidson Low Rider el Diablo nowe szatańskie wydanie - limitowana edycja

HARLEY-DAVIDSON® El Diablo
HARLEY-DAVIDSON® El Diablo

Najnowsza perełka w kolekcji Kultowe Ikony szczyci się oszałamiającą kolorystyką i osiągami godnymi amerykańskiej legendy

szatański el diablo Harley-Davidson

Harley-Davidson składa hołd kultowej stylistyce, wprowadzając model Low Rider™ El Diablo, najnowszą perełkę w limitowanej kolekcji Kultowe Ikony. Low Rider™ El Diablo, będący ukłonem w stronę ruchu custom w stylu West Coast, łączy w sobie osiągi i sportowo-turystyczną wszechstronność z oszałamiającym, ręcznie nakładanym lakierem i akustyczną mocą dźwięku systemu audio Harley-Davidson® od Rockford Fosgate™

„Low Rider El Diablo to współczesna odsłona kultowej maszyny Harley-Davidson FXRT z 1983 roku i przedstawiciel twórczych czasów, w których się narodził” – powiedział Brad Richards, wiceprezes ds. designu i dyrektor kreatywny Harley-Davidson. „Uosabia ducha południowo-kalifornijskiej kontrkultury lat 80. z pakietem progresywnych rozwiązań, takich jak np. kunsztowny lakier custom z malowaniem pinstripe, które nawiązuje bezpośrednio do tego z oryginalnego FXRT."

el diablo Harley-Davidson

Do Kultowych Ikon dołączył nowy HD Low Rider ST El Diablo

Kolekcja nietuzinkowych motocykli Harley-Davidson inspirowanych najbardziej znanymi i poszukiwanymi modelami. Każda z maszyn jest hołdem dla charakterystycznych projektów, kolorów i części H-D, zbudowana w oparciu o współczesne technologie i dopełniona najnowszą techniką. Są to motocykle oferowane w limitowanej ilości, indywidualnie numerowane i produkowane tylko w jednej serii. Co roku będzie pojawiać się nowy model z tej wyjątkowej kolekcji.

el diablo Harley-Davidson

Motocykl Low Rider™ El Diablo

Stylowa maszyna, która zapewnia osiągi sportowego turystyka. Low Rider™ El Diablo to doskonała kombinacja funkcji turystycznych sztywnych kufrów i montowanej do ramy owiewki ze swobodą prowadzenia podwozia Harley-Davidson® Softail™ i mocy układu napędowego Milwaukee-Eight™ 117 o pojemności 1923 cm3. Globalna produkcja tego modelu będzie ograniczona tylko do jednej serii w ilości 1500 szt., które trafią do autoryzowanych dealerów Harley-Davidson® jesienią 2022 roku. Sugerowana cena detaliczna wynosi 31 060 EUR.

el diablo Harley-Davidson

Artyzm w ruchu

Bazą modelu Low Rider™ El Diablo jest motocykl Harley-Davidson® Low Rider™ ST. Limitowaną serię modelu Low Rider™ El Diablo wyróżnia kunsztowne malowanie w stylu custom stworzone przez Gunslinger Custom Paint. W misternym schemacie malowania na początku nakładana jest połyskliwa czerwień El Diablo Bright Red, następnie jasnoczerwona warstwa Bright Red Sunglo, a później paski i warstwy ciemnych odcieni czerwieni El Diablo Dark Red oraz Dark Red Pearl, zanikające wokół paneli w celu podkreślenia głębi. Po zdjęciu maskowania w oczy rzucają się wyeksponowane powierzchnie w kolorze El Diablo Bright Red na kufrach, bokach zbiornika, błotnikach i owiewce. Następnie nakłada się ręcznie pinstriping w kolorze Pale Gold. Lakier El Diablo Bright Red Sunglo jest mieszany z przyciemnionym lakierem bezbarwnym, aby stworzyć efekt „candy”.

el diablo Harley-Davidson

Czarne wykończenia całego zespołu napędowego, przodu i wydechu podkreślają schemat malowania El Diablo. Obręcze z odlewu aluminium Radiate są wykończone w kontrastującym matowym ciemnym brązie.

Lakierowanie Low Rider™ El Diablo jest wykonywane ręcznie przez rzemieślników z Gunslinger Custom Paint w Golden w Kolorado. Gunslinger skupia znanych w całym kraju lakierników, projektantów, artystów i liderów zespołów produkcyjnych oraz ma wieloletnie doświadczenie jako dostawca lakierowanych w stylu custom komponentów do motocykli Harley-Davidson® Custom Vehicle Operations™ i całych schematów malowania dla limitowanych edycji motocykli.

el diablo Harley-Davidson

Wysokiej jakości system audio

Model Low Rider™ El Diablo posiada fabrycznie zainstalowany system audio zaprojektowany z myślą o wyjątkowej wydajności i idealnym dopasowaniu do owiewki. Mocny, inteligentny wzmacniacz z technologią cyfrowego przetwarzania sygnału (DSP) opracowany wspólnie przez Harley-Davidson i Rockford Fosgate® został specjalnie zaprojektowany do pracy w wymagającym środowisku motocyklowym. System łączy się z urządzeniem mobilnym przez Bluetooth i odtwarza zapisane lub przesyłane strumieniowo pliki dźwiękowe przez parę wbudowanych dwudrożnych głośników.

  • W skład systemu wchodzi para 5,25-calowych głośników niskotonowych i dwa zdalne głośniki wysokotonowe zapewniające doskonałą jakość dźwięku.
  • Bluetooth 4.2 zapewnia stabilne połączenie bezprzewodowe z większością urządzeń przy minimalnej kompresji, co gwarantuje wyjątkową jakość dźwięku.
  • Kompaktowy 250-watowy wzmacniacz zamontowany w owiewce zapewnia wyraźny, czysty dźwięk przy każdej głośności.
  • Aplikacja mobilna Rockford Fosgate® obsługująca system, oferuje wiele użytecznych funkcji, takich jak automatyczna regulacja głośności (AVC), która umożliwia regulację głośności bez użycia rąk w zależności od prędkości pojazdu, regulowany 7-pasmowy korektor, aktualizację oprogramowania i konfigurator systemu krok po kroku.
  • Dowiedz się więcej o systemie audio Harley-Davidson® sygnowanym przez Rockford Fosgate
el diablo Harley-Davidson

Główne cechy modelu Low Rider™ El Diablo

  • Kształt montowanej na ramie owiewki jest inspirowany klasyczną owiewką modelu FXRT Sport Glide®, najczęściej używaną w kreacjach custom w stylu West Coast.
  • Wydajność aerodynamiczna została opracowana na podstawie analizy obliczeniowej dynamiki płynów (CFD) i testów w warunkach rzeczywistych.
  • Otwory wentylacyjne Softail™ Splitstream ograniczają zawirowania powietrza wokół głowy kierowcy przy prędkościach autostradowych.
  • 6-calowa szyba przednia w odcieniu Dark Smoke.
  • Pojedynczy reflektor LED o przekątnej 5,75 cala.
  • Silnik Milwaukee-Eight™ 117 V-Twin z precyzyjnym chłodzeniem olejem i powietrzem to nowy pułap momentu obrotowego i pojemności w montowanych fabrycznie układach napędowych Harley-Davidson®. Ten silnik zapewnia wyjątkowe osiągi i niesamowite wrażenia na drodze.
    • Pojemność 117 cali (1923 cm3).
    • Moment obrotowy 168 Nm przy 3500 obr./min.
    • Wysokowydajny wałek rozrządu jest dostosowany do pojemności i przepływu powietrza w celu maksymalizacji wydajności.
    • Wysokowydajny, dostrojony wlot powietrza Heavy Breather z odsłoniętym filtrem skierowanym do przodu dostarcza więcej powietrza do silnika, aby wytworzyć ekscytujący moment obrotowy w średnim zakresie i dodatkowo nadaje motocyklowi stylistyki hot rod.
    • Wysokowydajny wydech typu shotgun 2w-2 jest dostrojony tak, aby zapewnić płynny i szeroki moment obrotowy w średnim zakresie, jednocześnie generując rasowy dźwięk.
    • Wałki wyrównoważające redukują wibracje na biegu jałowym, zwiększając komfort jazdy.
  • Wyższe zawieszenie typu monoshock podnosi tył motocykla, aby poprawić komfort jazdy i zwiększyć kąty pochylenia.
  • 43 mm odwrócony widelec.
  • Dwie tarcze hamulcowe z przodu.
  • Najwyższej jakości opony Michelin® Scorcher® 31 (przód 110/90B19, tył 180/70B16) poprawiają właściwości jezdne i prowadzenie.
  • Cyfrowy wyświetlacz ukryty na kierownicy nadaje motocyklowi wygląd maszyny "bez zegarów".
  • Głębokie pojedyncze siodło pomaga utrzymać kierowcę na miejscu podczas agresywnego przyspieszania i pokonywania zakrętów.
  • Jednocalowa kierownica zamontowana na czterocalowych, cofniętych do tyłu wspornikach to element w stylu West Coast, który ustawia motocyklistę w agresywnej pozycji na maszynie.
    • Niskoprofilowa konsola na zbiorniku.
    • Światła hamowania/tylne LED.
    • Port ładowania USB.
    • Układ ABS i tempomat.

Aby dowiedzieć się więcej o kolekcji Kultowe Ikony Harley-Davidson® i tym modelu odwiedź: Low Rider™ El Diablo

Informacja prasowa

Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R1300GS

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo

Afryka twin Atas 2022 r

Nowa Honda Afryka Twin Adventure Sport (ATAS) CRF1100L DCT - 2020 r