

KTM i Brabus kontynuują współpracę, nowy luksusowy motocykl typu naked - brabus 1300 r edition 23.
BRABUS 1300 R Edition 23 to luksusowy design, typowa dla firmy BRABUS dbałość o szczegóły i ultra-limitowana ekskluzywność. Skonceptualizowany, aby połączyć czystą, przesiąkniętą luksusem energię z niezachwianą precyzją motocykla naked. Nowy Edition 23 reprezentuje najlepsze cechy obu marek w swoim agresywnie eleganckim wyglądzie, funkcjonalności i mocy.

Powracające i wzmocnione najważniejsze składniki DNA projektowego BRABUS - w tym dwa schematy lakierowania, kute koła BRABUS Monoblock Z, wysokiej klasy karbonowe elementy karoserii i stylowe siedzenie na zamówienie, potraktowane z fachową dbałością bardzo szczegółowo przez specjalistów od wnętrza BRABUS w Bottrop w Niemczech - definiują niezwykle unikalny i sportowy charakter motocykla, zapewniając jednocześnie natychmiastowy czynnik 1-sekundowego efektu "Wow".
Platformą dla BRABUS 1300 R Edition 23 pozostaje KTM 1290 SUPER DUKE R EVO. Jako ewolucja KTM w zakresie motocykli wyczynowych, model ten oferuje najlepsze wrażenia z jazdy, bezkompromisową ergonomię i bijące serce motocykla: wyjątkowy silnik LC8 V-Twin o pojemności 1.301 cm3 wytwarzający 180 KM przy 9.500 obr/min i 140 Nm momentu obrotowego przy 8.000 obr/min. Dwururowy wydech typu slip-on firmy BRABUS podkreśla jego niepowtarzalny charakter oraz masywny dźwięk.

BRABUS 1300 R Edition 23 utrzymuje i rozszerza swoją tożsamość "Black and Bold" z kolekcją nowych cech. Charakterystyczna maska reflektorów, uzupełniona o odsłonięte karbonowe owiewki boczne, kopuły mocy, jak również paski BRABUS Signature Stripes w czerpni powietrza podkreślają unikalne oblicze Edition 23. Przeprojektowane panele boczne i kanały powietrzne są kolejnym hołdem dla dziesięcioleci doświadczeń w obróbce włókna węglowego prepreg.

W zgodzie ze sportowym, agresywnym stylem, ultralekka, jednoczęściowa osłona z włókna węglowego zawiera teraz całkowicie nową osłonę siedzenia pillion. Przyjmując wskazówki projektowe pokrywy zapłonu i dopasowując kolor nadwozia, ta modernizacja nadaje BRABUS 1300 R Edition 23 bardziej zwartą i mocną sylwetkę. Siedzenie zostało ponownie tapicerowane, aby przedstawić wzór przeszycia BRABUS "Crest". Wreszcie, całkowicie nowe lusterka końcowe kierownicy zostały zbudowane specjalnie po to, aby dopełnić jedyny w swoim rodzaju wygląd motocykla, a jednocześnie umożliwić precyzyjną regulację.

Zainspirowany designem floty ekskluzywnych supersamochodów marki o mocy 1 sekundy, BRABUS 1300 R Edition 23 jest również wyposażony w kute felgi BRABUS Monoblock Z. Najnowocześniejsze procesy produkcyjne i zupełnie nowe wykończenie w kolorze "Platinum Black" zapewniają charakterystyczny wygląd BRABUSa, jak również maksymalną wytrzymałość.
Aby dodać dodatkowy dotyk wyjątkowej indywidualności, BRABUS 1300 R Edition 23 jest oferowany w dwóch schematach kolorystycznych - "Superblack" i "Stealth Gray". Produkcja będzie ograniczona do 145 sztuk dla obu wariantów, dostępnych na wybranych rynkach.
Z technicznego punktu widzenia, BRABUS 1300 R Edition 23 wykorzystuje najnowszą technologię półaktywnego zawieszenia WP APEX. Dzięki temu jeźdźcy mogą wybierać pomiędzy sześcioma dedykowanymi trybami tłumienia - COMFORT, STREET, SPORT, TRACK, ADVANCED - w czasie wolnym lub w trybie AUTO, który automatycznie dostosowuje się do warunków drogowych, jak i warunków jazdy.

Do najważniejszych cech i części wykonywanych na zamówienie należą:
- Znak doskonałości BRABUS z numerem limitowanym
- Lekkie 9-ramienne kute felgi BRABUS Monoblock Z "Platinum Black"
- BRABUS wydech slip-on double-pipe
- BRABUS robione na zamówienie podgrzewane siedzenie
- Animacja rozruchowa BRABUS
- Schemat kolorystyczny deski rozdzielczej
- Unikalna czarna rama
- Kanały powietrzne BRABUS z włókna węglowego
- Maska reflektorów BRABUS z włókna węglowego BRABUS carbon fiber belly pan
- Obrabiane CNC zaciski przednich hamulców, dźwignia sprzęgła i podnóżki
- Pokrowiec na siedzenie pasażera BRABUS
- Lusterka
- Osłona tylna z włókna węglowego z krótkim uchwytem na tablicę rejestracyjną
- Kierunkowskazy LED z wbudowanymi światłami hamowania
- Półaktywne zawieszenie WP APEX
- Amortyzator skrętu WP PRO COMPONENTS (WP APEX PRO 7117)
- 5 trybów jazdy (STREET - SPORT - RAIN - PERFORMANCE - TRACK)
- Uchwyt szybkiego skrętu przepustnicy (Quick Turn)
- Podgrzewane manetki
- Lekki akumulator Li-Ion
Poza oferowaniem niezwykłych wrażeń z jazdy, BRABUS 1300 R Edition 23 stanowi niezaprzeczalne potwierdzenie luksusu, ekskluzywności i stylistyki dziedzictwa BRABUS. BRABUS 1300 R Edition 23 będzie dostępny wyłącznie poprzez oficjalną stronę pre-order KTM.com.
Zamówienia przedpremierowe rozpoczną się 16 lutego.
Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

WSK 125 – motocykl z długą historią

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran
