KTM i Brabus kontynuują współpracę, nowy luksusowy motocykl typu naked - brabus 1300 r edition 23.

BRABUS 1300 R Edition 23
BRABUS 1300 R Edition 23
345 ocen

BRABUS 1300 R Edition 23 to luksusowy design, typowa dla firmy BRABUS dbałość o szczegóły i ultra-limitowana ekskluzywność. Skonceptualizowany, aby połączyć czystą, przesiąkniętą luksusem energię z niezachwianą precyzją motocykla naked. Nowy Edition 23 reprezentuje najlepsze cechy obu marek w swoim agresywnie eleganckim wyglądzie, funkcjonalności i mocy.

Reklama

Logo autobaza

Sprawdź historię pojazdu

BRABUS 1300 R Edition 23

Powracające i wzmocnione najważniejsze składniki DNA projektowego BRABUS - w tym dwa schematy lakierowania, kute koła BRABUS Monoblock Z, wysokiej klasy karbonowe elementy karoserii i stylowe siedzenie na zamówienie, potraktowane z fachową dbałością bardzo szczegółowo przez specjalistów od wnętrza BRABUS w Bottrop w Niemczech - definiują niezwykle unikalny i sportowy charakter motocykla, zapewniając jednocześnie natychmiastowy czynnik 1-sekundowego efektu "Wow".

Platformą dla BRABUS 1300 R Edition 23 pozostaje KTM 1290 SUPER DUKE R EVO. Jako ewolucja KTM w zakresie motocykli wyczynowych, model ten oferuje najlepsze wrażenia z jazdy, bezkompromisową ergonomię i bijące serce motocykla: wyjątkowy silnik LC8 V-Twin o pojemności 1.301 cm3 wytwarzający 180 KM przy 9.500 obr/min i 140 Nm momentu obrotowego przy 8.000 obr/min. Dwururowy wydech typu slip-on firmy BRABUS podkreśla jego niepowtarzalny charakter oraz masywny dźwięk.

BRABUS 1300 R Edition 23

BRABUS 1300 R Edition 23 utrzymuje i rozszerza swoją tożsamość "Black and Bold" z kolekcją nowych cech. Charakterystyczna maska reflektorów, uzupełniona o odsłonięte karbonowe owiewki boczne, kopuły mocy, jak również paski BRABUS Signature Stripes w czerpni powietrza podkreślają unikalne oblicze Edition 23. Przeprojektowane panele boczne i kanały powietrzne są kolejnym hołdem dla dziesięcioleci doświadczeń w obróbce włókna węglowego prepreg.

BRABUS 1300 R Edition 23

W zgodzie ze sportowym, agresywnym stylem, ultralekka, jednoczęściowa osłona z włókna węglowego zawiera teraz całkowicie nową osłonę siedzenia pillion. Przyjmując wskazówki projektowe pokrywy zapłonu i dopasowując kolor nadwozia, ta modernizacja nadaje BRABUS 1300 R Edition 23 bardziej zwartą i mocną sylwetkę. Siedzenie zostało ponownie tapicerowane, aby przedstawić wzór przeszycia BRABUS "Crest". Wreszcie, całkowicie nowe lusterka końcowe kierownicy zostały zbudowane specjalnie po to, aby dopełnić jedyny w swoim rodzaju wygląd motocykla, a jednocześnie umożliwić precyzyjną regulację.

BRABUS 1300 R Edition 23

Zainspirowany designem floty ekskluzywnych supersamochodów marki o mocy 1 sekundy, BRABUS 1300 R Edition 23 jest również wyposażony w kute felgi BRABUS Monoblock Z. Najnowocześniejsze procesy produkcyjne i zupełnie nowe wykończenie w kolorze "Platinum Black" zapewniają charakterystyczny wygląd BRABUSa, jak również maksymalną wytrzymałość.

Aby dodać dodatkowy dotyk wyjątkowej indywidualności, BRABUS 1300 R Edition 23 jest oferowany w dwóch schematach kolorystycznych - "Superblack" i "Stealth Gray". Produkcja będzie ograniczona do 145 sztuk dla obu wariantów, dostępnych na wybranych rynkach.

Z technicznego punktu widzenia, BRABUS 1300 R Edition 23 wykorzystuje najnowszą technologię półaktywnego zawieszenia WP APEX. Dzięki temu jeźdźcy mogą wybierać pomiędzy sześcioma dedykowanymi trybami tłumienia - COMFORT, STREET, SPORT, TRACK, ADVANCED - w czasie wolnym lub w trybie AUTO, który automatycznie dostosowuje się do warunków drogowych, jak i warunków jazdy.

BRABUS 1300 R Edition 23

Do najważniejszych cech i części wykonywanych na zamówienie należą:

  • Znak doskonałości BRABUS z numerem limitowanym
  • Lekkie 9-ramienne kute felgi BRABUS Monoblock Z "Platinum Black"
  • BRABUS wydech slip-on double-pipe
  • BRABUS robione na zamówienie podgrzewane siedzenie
  • Animacja rozruchowa BRABUS
  • Schemat kolorystyczny deski rozdzielczej
  • Unikalna czarna rama
  • Kanały powietrzne BRABUS z włókna węglowego
  • Maska reflektorów BRABUS z włókna węglowego BRABUS carbon fiber belly pan
  • Obrabiane CNC zaciski przednich hamulców, dźwignia sprzęgła i podnóżki
  • Pokrowiec na siedzenie pasażera BRABUS
  • Lusterka
  • Osłona tylna z włókna węglowego z krótkim uchwytem na tablicę rejestracyjną
  • Kierunkowskazy LED z wbudowanymi światłami hamowania
  • Półaktywne zawieszenie WP APEX
  • Amortyzator skrętu WP PRO COMPONENTS (WP APEX PRO 7117)
  • 5 trybów jazdy (STREET - SPORT - RAIN - PERFORMANCE - TRACK)
  • Uchwyt szybkiego skrętu przepustnicy (Quick Turn)
  • Podgrzewane manetki
  • Lekki akumulator Li-Ion

Poza oferowaniem niezwykłych wrażeń z jazdy, BRABUS 1300 R Edition 23 stanowi niezaprzeczalne potwierdzenie luksusu, ekskluzywności i stylistyki dziedzictwa BRABUS. BRABUS 1300 R Edition 23 będzie dostępny wyłącznie poprzez oficjalną stronę pre-order KTM.com.

Zamówienia przedpremierowe rozpoczną się 16 lutego.

Sprawdź też nasze testy motocykli

siedzę z tyłu na Hondzie CB500X

Honda CB500X mały motocykl wielka frajda z jazdy - najlepsza recenzja jaką znajdziesz

Honda ST 1300 na tle malowniczej drogi

Honda ST 1300: Dlaczego warto zainteresować się tym turystycznym motocyklem?

Benelli TRK702x - motocykl do budżetowej turystyki we włoskim stylu

Benelli TRK702x - budżetowa turystyka we włoskim stylu. Dokładny test motocykla, wady i zalety nowości od Benelli.

BMW G310R - idealny motocykl dla początkujących?

BMW G310R: Czy to najlepszy wybór dla początkujących motocyklistów?

BMW R1300GS

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej