BRABUS 1300 R Edition 23

KTM i Brabus kontynuują współpracę, nowy luksusowy motocykl typu naked - brabus 1300 r edition 23.

BRABUS 1300 R Edition 23 to luksusowy design, typowa dla firmy BRABUS dbałość o szczegóły i ultra-limitowana ekskluzywność. Skonceptualizowany, aby połączyć czystą, przesiąkniętą luksusem energię z niezachwianą precyzją motocykla naked. Nowy Edition 23 reprezentuje najlepsze cechy obu marek w swoim agresywnie eleganckim wyglądzie, funkcjonalności i mocy.

BRABUS 1300 R Edition 23

Powracające i wzmocnione najważniejsze składniki DNA projektowego BRABUS - w tym dwa schematy lakierowania, kute koła BRABUS Monoblock Z, wysokiej klasy karbonowe elementy karoserii i stylowe siedzenie na zamówienie, potraktowane z fachową dbałością bardzo szczegółowo przez specjalistów od wnętrza BRABUS w Bottrop w Niemczech - definiują niezwykle unikalny i sportowy charakter motocykla, zapewniając jednocześnie natychmiastowy czynnik 1-sekundowego efektu "Wow".

Platformą dla BRABUS 1300 R Edition 23 pozostaje KTM 1290 SUPER DUKE R EVO. Jako ewolucja KTM w zakresie motocykli wyczynowych, model ten oferuje najlepsze wrażenia z jazdy, bezkompromisową ergonomię i bijące serce motocykla: wyjątkowy silnik LC8 V-Twin o pojemności 1.301 cm3 wytwarzający 180 KM przy 9.500 obr/min i 140 Nm momentu obrotowego przy 8.000 obr/min. Dwururowy wydech typu slip-on firmy BRABUS podkreśla jego niepowtarzalny charakter oraz masywny dźwięk.

BRABUS 1300 R Edition 23

BRABUS 1300 R Edition 23 utrzymuje i rozszerza swoją tożsamość "Black and Bold" z kolekcją nowych cech. Charakterystyczna maska reflektorów, uzupełniona o odsłonięte karbonowe owiewki boczne, kopuły mocy, jak również paski BRABUS Signature Stripes w czerpni powietrza podkreślają unikalne oblicze Edition 23. Przeprojektowane panele boczne i kanały powietrzne są kolejnym hołdem dla dziesięcioleci doświadczeń w obróbce włókna węglowego prepreg.

BRABUS 1300 R Edition 23

W zgodzie ze sportowym, agresywnym stylem, ultralekka, jednoczęściowa osłona z włókna węglowego zawiera teraz całkowicie nową osłonę siedzenia pillion. Przyjmując wskazówki projektowe pokrywy zapłonu i dopasowując kolor nadwozia, ta modernizacja nadaje BRABUS 1300 R Edition 23 bardziej zwartą i mocną sylwetkę. Siedzenie zostało ponownie tapicerowane, aby przedstawić wzór przeszycia BRABUS "Crest". Wreszcie, całkowicie nowe lusterka końcowe kierownicy zostały zbudowane specjalnie po to, aby dopełnić jedyny w swoim rodzaju wygląd motocykla, a jednocześnie umożliwić precyzyjną regulację.

BRABUS 1300 R Edition 23

Zainspirowany designem floty ekskluzywnych supersamochodów marki o mocy 1 sekundy, BRABUS 1300 R Edition 23 jest również wyposażony w kute felgi BRABUS Monoblock Z. Najnowocześniejsze procesy produkcyjne i zupełnie nowe wykończenie w kolorze "Platinum Black" zapewniają charakterystyczny wygląd BRABUSa, jak również maksymalną wytrzymałość.

Aby dodać dodatkowy dotyk wyjątkowej indywidualności, BRABUS 1300 R Edition 23 jest oferowany w dwóch schematach kolorystycznych - "Superblack" i "Stealth Gray". Produkcja będzie ograniczona do 145 sztuk dla obu wariantów, dostępnych na wybranych rynkach.

Z technicznego punktu widzenia, BRABUS 1300 R Edition 23 wykorzystuje najnowszą technologię półaktywnego zawieszenia WP APEX. Dzięki temu jeźdźcy mogą wybierać pomiędzy sześcioma dedykowanymi trybami tłumienia - COMFORT, STREET, SPORT, TRACK, ADVANCED - w czasie wolnym lub w trybie AUTO, który automatycznie dostosowuje się do warunków drogowych, jak i warunków jazdy.

BRABUS 1300 R Edition 23

Do najważniejszych cech i części wykonywanych na zamówienie należą:

  • Znak doskonałości BRABUS z numerem limitowanym
  • Lekkie 9-ramienne kute felgi BRABUS Monoblock Z "Platinum Black"
  • BRABUS wydech slip-on double-pipe
  • BRABUS robione na zamówienie podgrzewane siedzenie
  • Animacja rozruchowa BRABUS
  • Schemat kolorystyczny deski rozdzielczej
  • Unikalna czarna rama
  • Kanały powietrzne BRABUS z włókna węglowego
  • Maska reflektorów BRABUS z włókna węglowego BRABUS carbon fiber belly pan
  • Obrabiane CNC zaciski przednich hamulców, dźwignia sprzęgła i podnóżki
  • Pokrowiec na siedzenie pasażera BRABUS
  • Lusterka
  • Osłona tylna z włókna węglowego z krótkim uchwytem na tablicę rejestracyjną
  • Kierunkowskazy LED z wbudowanymi światłami hamowania
  • Półaktywne zawieszenie WP APEX
  • Amortyzator skrętu WP PRO COMPONENTS (WP APEX PRO 7117)
  • 5 trybów jazdy (STREET - SPORT - RAIN - PERFORMANCE - TRACK)
  • Uchwyt szybkiego skrętu przepustnicy (Quick Turn)
  • Podgrzewane manetki
  • Lekki akumulator Li-Ion

Poza oferowaniem niezwykłych wrażeń z jazdy, BRABUS 1300 R Edition 23 stanowi niezaprzeczalne potwierdzenie luksusu, ekskluzywności i stylistyki dziedzictwa BRABUS. BRABUS 1300 R Edition 23 będzie dostępny wyłącznie poprzez oficjalną stronę pre-order KTM.com.

Zamówienia przedpremierowe rozpoczną się 16 lutego.

Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

Motocykl WSK 125 widok z boku

WSK 125 – motocykl z długą historią

Recenzja motocykla Royal Enfield Continental GT 650

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

BMW S1000 XR

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Recenzja motocykla Royal Enfield Meteor 350

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

BMW F 850 GS Triple Black

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Lewa strona motocykla od przodu

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Recenzja Yamahy XSR 125 w wersji Legacy

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda CMX Rebel 1100 DCT

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R 18 B recenzja boksera motorrad

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS Triple Black

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Harley Davidson Street Bob 114

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

2023 Yamaha Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja widok z boku

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero ikona wśród motocykli turystycznych

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Harley Davidson LiveWire widok z boku

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran

Aprilia shiver 900 recenzja

Recenzja Aprilia Shiver 900, prawie litr, a mocy jednak nie tak dużo