

Nowy wygląd modeli Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports na rok 2023
Modele CRF1100L Africa Twin i CRF1100L Africa Twin Adventure Sports na rok 2023 otrzymały nowe atrakcyjne opcje kolorystyczne. Kierowcy będą mieli wybór trzech nowych malowań flagowego modelu Adventure marki Honda.

- Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports na rok 2023 otrzymają nowy wygląd
- Nowe opcje kolorystyczne dla CRF1100L Africa Twin: zaktualizowany Mat Ballistic Black Metallic i nowy Glint Wave Blue Metallic Tricolor
- Przeznaczony do dalekich podróży CRF1100L Africa Twin Adventure Sports w nowym kolorze Mat Iridium Grey Metallic
- W 2021 r. 51% nabywców modelu Africa Twin wybrało dwusprzęgłową przekładnię DCT
Atletyczny, lekki, sportowy model Africa Twin CRF1100L na rok 2023 będzie dodatkowo oferowany w dwóch zaktualizowanych kolorystykach. Do kultowego Grand Prix Red, dostępnego dla modelu Africa Twin z 2022 r., dołączą malowania: Mat Ballistic Black Metallic, teraz w komplecie z całkowicie czarną ramą oraz nowe – Glint Wave Blue Metallic Tricolor – z nową niebieską osłoną reflektora oraz niebieskim przednim błotnikiem i tylną częścią z czerwonymi i białymi detalami.

Dedykowany podróżom CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, który w 2021 r. stanowił 56% sprzedaży modelu Africa Twin, w modelu na rok 2023 będzie dostępny w dwóch charakterystycznych kolorach. W ofercie pozostaje ponadczasowy trójkolorowy Pearl Glare White ze złotymi kołami, natomiast nową opcją będzie współcześnie prezentujący się Mat Iridium Grey Metallic z czarnymi detalami i z czarnymi kołami.

Obie odmiany modelu Africa Twin będą oferowane z manualną lub dwusprzęgłową skrzynią biegów DCT. Od momentu, gdy przekładnia DCT po raz pierwszy pojawiła się jako opcja w modelu VFR1200F w 2009 roku, Honda sprzedała w Europie ponad 200 000 wyposażonych w nią motocykli. O akceptacji tego rozwiązania przez klientów świadczy fakt, że w 2021 roku 51% sprzedaży modelu Africa Twin, w tym odmiany Adventure Sports, stanowiły wersje wyposażone w przekładnię DCT. Dla modelu Africa Twin udział ten wyniósł 41%, a dla odmiany Adventure Sports – aż 61%.
Informacja prasowa
Sprawdź też nasze testy motocykli

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej

WSK 125 – motocykl z długą historią

Royal Enfield Continental GT 650 – klasyczny miejski cafe racer z wyścigowym rodowodem

Szczera Recenzja BMW S1000XR: Opinia Motocyklisty

Royal Enfield Meteor 350 - szyk, styl i wygoda - nasza recenzja

Recenzja BMW R 1250 GS HP: Odkryj Niezwykły Motocykl, Który Zmienia Zasady Gry

Objeżdżamy Hondę Africa Twin Adventure Sports ES model 2022

Motocykl Yamaha XSR 125 w wersji Legacy – piękna klasyka na kategorię B

Honda Rebel 1100 z DCT? Czy to udane połączenie klasyki z nowoczesnością sprawdzamy.

Nasza opinia o Harley-Davidson Nightster 975 - nowy Sportster w rodzinie

BMW R18 B nikt nie przejdzie obojętnie - recenzja baggera od Motorrad

BMW F 850 GS - recenzja średniego z rodziny GSów za to najlepszego w offroad (opinia i dane techniczne)

Yamaha MT 125 - najlepszy motocykl na początek - cena, informacje i dane techniczne

Harley Davidson Sportster S 2021: Cała Prawda o legendarnym modelu!

Recenzja Harley Davidson Street Bob 114: Nowa definicja wolności na dwóch kołach!

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy motocykl?

Kawasaki Ninja – smok na dwóch kołach

Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special - czy warto?

Honda Varadero - legenda w świecie motocykli turystycznych

Recenzja Harley Davidson LiveWire - elektryzujący weteran
