Nowy wygląd modeli Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports na rok 2023

Nowy wygląd modeli Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports na rok 2023
Nowy wygląd modeli Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports na rok 2023
390 ocen

Modele CRF1100L Africa Twin i CRF1100L Africa Twin Adventure Sports na rok 2023 otrzymały nowe atrakcyjne opcje kolorystyczne. Kierowcy będą mieli wybór trzech nowych malowań flagowego modelu Adventure marki Honda.

Reklama

Logo autobaza

Sprawdź historię pojazdu

Nowy wygląd modeli Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports na rok 2023
  • Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports na rok 2023 otrzymają nowy wygląd
  • Nowe opcje kolorystyczne dla CRF1100L Africa Twin: zaktualizowany Mat Ballistic Black Metallic i nowy Glint Wave Blue Metallic Tricolor
  • Przeznaczony do dalekich podróży CRF1100L Africa Twin Adventure Sports w nowym kolorze Mat Iridium Grey Metallic
  • W 2021 r. 51% nabywców modelu Africa Twin wybrało dwusprzęgłową przekładnię DCT

Atletyczny, lekki, sportowy model Africa Twin CRF1100L na rok 2023 będzie dodatkowo oferowany w dwóch zaktualizowanych kolorystykach. Do kultowego Grand Prix Red, dostępnego dla modelu Africa Twin z 2022 r., dołączą malowania: Mat Ballistic Black Metallic, teraz w komplecie z całkowicie czarną ramą oraz nowe – Glint Wave Blue Metallic Tricolor – z nową niebieską osłoną reflektora oraz niebieskim przednim błotnikiem i tylną częścią z czerwonymi i białymi detalami.

Africa Twin Adventure Sports 2023

Dedykowany podróżom CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, który w 2021 r. stanowił 56% sprzedaży modelu Africa Twin, w modelu na rok 2023 będzie dostępny w dwóch charakterystycznych kolorach. W ofercie pozostaje ponadczasowy trójkolorowy Pearl Glare White ze złotymi kołami, natomiast nową opcją będzie współcześnie prezentujący się Mat Iridium Grey Metallic z czarnymi detalami i z czarnymi kołami.

Africa Twin rok modelowy 2023

Obie odmiany modelu Africa Twin będą oferowane z manualną lub dwusprzęgłową skrzynią biegów DCT. Od momentu, gdy przekładnia DCT po raz pierwszy pojawiła się jako opcja w modelu VFR1200F w 2009 roku, Honda sprzedała w Europie ponad 200 000 wyposażonych w nią motocykli. O akceptacji tego rozwiązania przez klientów świadczy fakt, że w 2021 roku 51% sprzedaży modelu Africa Twin, w tym odmiany Adventure Sports, stanowiły wersje wyposażone w przekładnię DCT. Dla modelu Africa Twin udział ten wyniósł 41%, a dla odmiany Adventure Sports – aż 61%.

Informacja prasowa

Sprawdź też nasze testy motocykli

siedzę z tyłu na Hondzie CB500X

Honda CB500X mały motocykl wielka frajda z jazdy - najlepsza recenzja jaką znajdziesz

Honda ST 1300 na tle malowniczej drogi

Honda ST 1300: Dlaczego warto zainteresować się tym turystycznym motocyklem?

Benelli TRK702x - motocykl do budżetowej turystyki we włoskim stylu

Benelli TRK702x - budżetowa turystyka we włoskim stylu. Dokładny test motocykla, wady i zalety nowości od Benelli.

BMW G310R - idealny motocykl dla początkujących?

BMW G310R: Czy to najlepszy wybór dla początkujących motocyklistów?

BMW R1300GS

Nowe BMW R 1300 GS - nowa era boxera

BMW R nine T recenzja boksera w opcji 719

BMW R Nine T Opcja 719: Wibracje Klasycznej Sztuki Motocyklowej