Dane techniczne BMW Motorrad R1300 GS

Zapraszamy do zapoznania się z danymi technicznymi modelu R1300 GS. BMW R 1300 GS jest kwintesencją GS-Spirit. Jego stosunkowo niska masa w połączeniu z wydajnym silnikiem typu Boxer o mocy 145 KM i imponującą pojemnością skokową 1300 cm3 czyni z niego absolutnego lidera w segmencie dużych turystycznych enduro. Podczas jego projektowania celem była maksymalna redukcja zamiast coraz większych rozmiarów. Efekt: niezrównane prowadzenie. Mimo kompaktowej budowy już w wersji seryjnej posiada bogatsze wyposażenie niż kiedykolwiek przedtem.
Producent:
BMW Motorrad
Lata produkcji
2023 -
Typ
enduro
Ogólna ocena
4/5
Silnik
Pojemność | 1300 cm3 |
Koni mechanicznych | 145 KM |
Zbiornik paliwa | 19 litrów |
Moc maksymalna | 107 kW (145 KM) przy 7750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 149 Nm przy 6500 obr./min |
Zużycie paliwa | 4,8 l |
Emisja CO2 | 110 g/km |
Wymiary
Dł. x szer. x wys. | 2212 x 1000 x 1406 |
Rozstaw osi | 1518 mm |
Wysokość kanapy | 850 mm |
Prześwit | mm |
Masa na mokro | 237 kg |
Zawieszenie
Przód | Upside Down o 190 mm skoku |
Tył | 200 mm skoku |
Koła
Opona przód | 19 cali, wymiary: 120/70 R19 |
Hamulce przód | Hamulec dwutarczowy, półpływające tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm, 4-tłoczkowy promieniowy zacisk hamulcowy |
Opona tył | 17 cali, wymiary: 170/60 R17 |
Hamulce tył | Hamulec jednotarczowy, średnica 285 mm, 2-tłoczkowy zacisk pływający |
Dodatkowe informacje
Przeczytaj więcej o premierze R 1300 GS Sprawdź naszą recenzję R1300 GS
Zawieszenie przód:
BMW Motorrad EVO-Telelever, kierownica odchylana za pomocą elementu elastycznego, centralny amortyzator teleskopowy
Zawoeszenie tył
BMW Motorrad EVO-Paralever, jednostronny wahacz odlewany z aluminium, poprzecznie połączone łożyska wahacza, centralna kolumna resorująca WAD, w pełni regulowane napięcie wstępne sprężyny
Wyposażenie seryjne
- Wyświetlacz TFT z funkcją BMW Motorrad Connectivity
- Reflektor Matrix LED
- Światło do jazdy w dzień
- Dynamiczna kontrola trakcji (DTC)
- BMW Motorrad Vollintegral ABS Pro
- 4 tryby jazdy (Eco, Rain, Road, Enduro)
- Hill Start Control (HSC)
- Dynamic Brake Control (DBC)
- Dynamic Cruise Control (DCC)
- System przeciwdziałający poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem (MSR)
- Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)
- KeylessRide
- Podgrzewane manetki
- Kieszeń do ładowania smartfona z gniazdem USB
- Osłona dłoni ze zintegrowanymi kierunkowskazami
Wyposażenie specjalne
- DSA (elektroniczny układ jezdny z kompensacją obciążenia i dopasowaniem sztywności sprężyny)
- Adaptacyjny układ regulacji wysokości pojazdu
- Ogrzewane siedzenie kierowcy i pasażera
- Headlight Pro
- Dodatkowe reflektory LED
- System Riding Assistant
- Obręcze kute Enduro
- Centralny zamek
Wyposażenie specjalne
- System bagażowy Vario
- Torba na bak
- Ochrona przeciwnajazdowa Enduro
- Zabezpieczenie reflektorów Enduro
- Przyciemniana szyba
- Ochrona osłony głowicy cylindra
- i wiele więcej