\n\n\n\n
\n
\n
\n

Silnik o pojemności 1037 cmV-twin spełnia normy emisji spalin Euro5 (zgodnie ze specyfikacją europejską), która zostanie wprowadzona na rynek europejski od stycznia 2020 r.

\n

Nowy model wyposażony jest w elektroniczny system sterowania przepustnicą i dostosowuje profil krzywki wlotowej i wylotowej najlepszą mieszanką dla zrównoważenia zarówno wyższej mocy, jak i niższego zużycia paliwa. Użyteczność i wygoda motocyklistów została zwiększona dzięki nowo zainstalowanemu systemowi SIRS (Suzuki Intelligent Ride System), który działa na różnych scenach jazdy z elektronicznymi systemami kontroli, w tym SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) z trzema różnymi trybami mocy, a także systemem kontroli trakcji działającym w trzech trybach.

\n

\"\"
\"Suzuki-DL-V-strom-XT-1050-yellow\"/

\n

Silnik o pojemności 1037 cm3  V-twin spełnia normy emisji spalin Euro5 (zgodnie ze specyfikacją europejską), która zostanie wprowadzona na rynek europejski od stycznia 2020 r.

\n
\n
\n
\n"}}
Suzuki-DL-V-strom-XT-1050-orange

Suzuki V-STROM 1050 i 1050XT 2020r

Na targach EICMA 2019 Suzuki Motor zaprezentowało nowe V-STROM 1050 i V-STROM 1050XT. Premiera miała miejsce w dniach 5 –10 listopada 2019 r. i odbyła się w Mediolanie.

Jak podaje producent koncepcją nowego V-STROM 1050 jest „Mistrz przygód”. Suzuki zaprojektował ten model jako Sport Adventure Tourer, który oferuje komfort w różnych sytuacjach na drodze podczas długodystansowych wycieczek motocyklowych. Motocykliści ceniący sobie duch adventure chcą jeździć w wielu różnych miejscach. Ideałem jest w takim razie maszyna którą dobrze prowadzi się po asfaltowych winklach i łatwo manewruje na górskich drogach, czy szutrach. Na życzenia i wymagania kierowców postarał się odpowiedzieć producent w kolejnej odsłonie znanego od lat modelu V-STROM.

Suzuki-DL-V-strom-1050-black

Silnik o pojemności 1037 cmV-twin spełnia normy emisji spalin Euro5 (zgodnie ze specyfikacją europejską), która zostanie wprowadzona na rynek europejski od stycznia 2020 r.

Nowy model wyposażony jest w elektroniczny system sterowania przepustnicą i dostosowuje profil krzywki wlotowej i wylotowej najlepszą mieszanką dla zrównoważenia zarówno wyższej mocy, jak i niższego zużycia paliwa. Użyteczność i wygoda motocyklistów została zwiększona dzięki nowo zainstalowanemu systemowi SIRS (Suzuki Intelligent Ride System), który działa na różnych scenach jazdy z elektronicznymi systemami kontroli, w tym SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) z trzema różnymi trybami mocy, a także systemem kontroli trakcji działającym w trzech trybach.

Suzuki-DL-V-strom-XT-1050-yellow

Silnik o pojemności 1037 cm3  V-twin spełnia normy emisji spalin Euro5 (zgodnie ze specyfikacją europejską), która zostanie wprowadzona na rynek europejski od stycznia 2020 r.

Stylistyka została zainspirowana motocyklem przygodowym Suzuki, DR750S z 1988 roku. Dzięki zastosowaniu bardziej nowoczesnego wyglądu sylwetka dodatkowo zapewnia bardziej agresywny i odważny wizerunek nawiązując do sportowej przygody. Standardowo najważniejsze funkcje to:

  • szyba przednia z regulacją wysokości
  • zwężana aluminiowa kierownica,

Dodają one stylu bardziej off-roadowego do tego motocykla.

Suzuki-DL-V-strom-XT-1050-orange

Co więcej znajdziemy w modelu V-STROM 1050XT

W bogatszym modelu Suzuki V-STROM 1050XT znajdziemy kilka dodatkowych funkcji takich jak:

  • tempomat,
  • wspomaganie podczas hamowania na wzniesieniu,
  • system wspomagający siłę hamowania podczas zjeżdżania ze wzniesienia i obciążenia motocykla,

Ponadto  wersja 1050XT posiada:

  • szprychowane koła,
  • handbary,
  • aluminiową osłonę silnika,
  • stopkę centralną
  • kierunkowskazy LED,
  • regulowana wysokość siedziska,
  • i 12V gniazdo zasilania.

To wszystko jako wyposażenie standardowe.

Jeżeli chodzi o kolory nadwozia mamy nową wersję Heritage SPECIAL, który przypomina DR-Z, z 1988 rajdu Paryż-Dakar Rally maszyny zbudowanej w oparciu o model DR750S.

Suzuki-DL-V-strom-1050-white

Kiedy nowe Suzuki DL V-STROM będą dostępne w sprzedaży?

Nowe V-STROM 1050 i V-STROM 1050XT  będą produkowane w Hamamatsu w Japonii i  planowana jest dystrybucja na całym świecie w tym w Europie i Północnej Ameryce od   początku 2020 r.

Ile kosztuje nowe Suzuki V-STROM 1050 i 1050XT

Przedstawiciel Suzuki na Polskę zaprezentował oficjalny cennik nowego modelu V-STROM. Podstawowa wersja Suzuki V-Strom 1050 dostępna jest już od 52 900 zł, natomiast wersja 1050XT to wydatek rzędu 59 900 zł.

1050 cm3
adv
enduro
suzuki
v-strom